nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co mám dělat, když mi nefunguje Vlastní 3G zóna?

V případě potíží s Vlastní 3G zónou zkontrolujte:

Je zařízení připojené do elektrické sítě?
Zkontrolujte zapojení adaptéru 3G zóny do zásuvky a připojení kabelu ze zdroje do 3G zóny.
Funguje připojení k internetu?
Můžete vyzkoušet na počítači připojeném do stejného routeru jako je 3G zóna.
Podpora 3G
Má uživatel zařízení podporující 3G síť (tablet, modem, telefon)?
Je telefonní číslo uživatele v seznamu čísel, která mohou zařízení využívat?
Seznam čísel najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Nastavení služeb - Volání a SMS.
Měnili jste si SIM kartu?
Pokud jste si měnili SIM kartu za novou, je potřeba telefonní číslo z Vlastní 3G zóny nejprve odebrat a poté ho znovu přidat. Vše zařídíte v samoobsluze Můj Vodafone v části Nastavení služeb - Volání a SMS.

Pokud vám výše uvedené rady nepomohly, kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na 800 77 00 77.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace