nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Vodafone

Mám potíže se signálem, co mám dělat?

Signál Vodafonu je dostupný pro 99 % obyvatel ČR a neustále ho vylepšujeme. Dostupnost naší sítě si můžete ověřit v mapě pokrytí. Když zadáte konkrétní adresu, ukážeme vám také jednotlivé síťové technologie, které jsou v daném místě dostupné a odhadovanou sílu signálu, která je znázorněna 1 až 3 čárkami.

Podle vaší mapy nemám pokrytí

I tam, kde nemáme pokrytí, můžete naše služby využít díky Wi-Fi volání.

Signál jsem měl, ale najednou ho nemám nebo se zhoršila jeho kvalita

Vyzkoušejte následující:

Vypněte a zapněte telefon.
Tato jednoduchá rada někdy pomůže úplně nejlépe, např. při krátkodobé nedostupnosti sítě, kdy restart telefonu pomůže ke znovu připojení k síti.
Vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.
Tím ověříte, jestli je chyba na síti nebo v telefonu.
Ověřte si sílu signálu.
V Mapě pokrytí uvádíme i předpokládanou sílu signálu (po zadání konkrétní adresy). V případě, že je síla signálu znázorněná pouze jednou čárkou, může být signál slabý nebo může vypadávat.
Ověřte si stav naší sítě.
V Mapě pokrytí si můžete po zadání konkrétní adresy ověřit, jestli tam aktuálně neřešíme nějaké potíže se sítí.
Kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na 800 77 00 77
K prověření budeme potřebovat: přesnou adresu; jak dlouho potíže trvají; jestli jsou potíže na 2G, 3G nebo 4G (LTE) síti; zda jste zkusili SIM kartu v jiném telefonu; jestli mají i ostatní uživatelé Vodafonu potíže.
Signál nemám na různých místech
Vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.
Jestli v jiném telefonu bude vše v pořádku, doporučujeme telefon reklamovat. U telefonů koupených u Vodafonu můžete reklamaci uplatnit jedním z těchto způsobů.
Ověřte si dostupné pokrytí.
V Mapě pokrytí si ověřte dostupnost naší sítě včetně předpokládané síly signálu (po zadání konkrétní adresy).
Wi-Fi volání
Pokud používáte Wi-Fi volání, je nutné pamatovat na to, že hovor vypadne, jakmile jste z dosahu Wi-Fi (nebo LTE sítě, pokud váš telefon podporuje Wi-Fi volání už z výroby).
Kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na *77.
K prověření budeme potřebovat: přesnou adresu; příklad hovoru za dané lokality (datum, čas, volané číslo); zda jste zkusili SIM kartu v jiném telefonu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace