Pokud jste koupili telefon přímo od nás, všechno jsme vám už předem nastavili.
Koupili jste telefon jinde?
Zkuste tyto možnosti, aby vám připojení fungovalo:
- Automatické nastavení telefonu - přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz a v menu Služby - SIM karta a telefon - Nastavení telefonu vyberte typ svého telefonu. Jako službu vyberte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.
- Návod, jak nastavit telefon krok za krokem - připravili jsme pro vás podrobné návody pro nejčastěji používané telefony. Pokud tam nenajdete svůj telefon, vyzkoušejte podobný model, nastavení se obvykle příliš neliší.
Pokud by vám připojení nefungovalo
Domluvte si schůzku s datovým specialistou nebo navštivte kteroukoliv prodejnu, kde vám s nastavením rádi poradíme.
Jestli vám připojení k internetu přestalo fungovat, podívejte se na možné příčiny a jejich řešení.
Hodnoty pro ruční nastavení telefonu
Víte-li, jak si nastavíte telefon sami, použijte následující parametry.
Položka | Nastavení |
---|---|
přístupový bod (APN) | internet |
uživatelské jméno | nechte nevyplněno |
heslo | nechte nevyplněno |
proxy | nechte nevyplněno |
port | nechte nevyplněno |
typ autentizace | normální |
kód země (MCC) | 230 |
kód operátora (MNC) | 03 |
protokol sítě | IPv4 |