Co je Hlasová schránka a jak ji používat ve OneNetu?

V říjnu 2020 jsme přecházeli na nové technické řešení Hlasové schránky. Pro vyzvednutí vzkazu je nezbytné nastavit nové heslo do Hlasové schránky. Jak si nové heslo nastavit zjistíte na této stránce.

Hlasová schránka funguje jako osobní záznamník, na kterém vám mohou volající zanechat svůj vzkaz, když nemůžete přijmout příchozí hovor, nebo vám v ní mohou vaši zákazníci zanechat například objednávky po pracovní době. Záleží na typu schránky, kterou si vyberete.

Vybrat si můžete ze 2 typů hlasové schránky:

  1. Osobní hlasová schránka - je určena pro vaše osobní využití a je dostupná pro každého uživatele mobilního i pevného telefonního čísla.
  2. Skupinová hlasová schránka
  • Nepatří žádné konkrétní osobě.
  • Přijímá vzkazy a okamžitě je předává e-mailem.
  • Můžete ji využít pro potřeby firmy nebo její části, například pro ukládání vzkazů volajících na hlavní telefonní číslo firmy mimo pracovní dobu.

Jak aktivovat Hlasovou schránku pro OneNet?

Jak zadat a zrušit přesměrování do Hlasové schránky v menu telefonu pro OneNet?

Jak se dozvíte, že máte vzkaz ve OneNet Hlasové schránce?

Jak vyzvednout vzkazy z Hlasové schránky pro OneNet?

Jak si nastavím nebo změním heslo do Hlasové schránky?

Co dělat, když jsem zapomněl heslo do Hlasové schránky?

Stáhněte si:

Naposledy upraveno 08. 11. 2020