nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak začít používat OneNet Samoobsluhu?

Vytvoření účtu pro využívání OneNet Samoobsluhy je opravdu jednoduché, stačí si založit účet a nastavit přístupové heslo.

Jak si založit účet ve OneNet Samoobsluze:

  • Přihlaste se na stránky https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz a klikněte na tlačítko "Nemáte účet?".
  • Do pole "Zadejte svoje telefonní číslo" vyplňte telefonní číslo, pro které chcete přístup zřídit a klikněte na tlačítko "Odeslat kód".
  • Obratem vám na číslo, pro které zřizujete přístup, dorazí SMS s jednorázovým heslem. Heslo z SMS vyplňte do pole "Vložte Autorizační kód" a klikněte na šedivé tlačítko "Pokračovat".
  • Následně vyplňte své vlastní heslo, které budete používat pro přihlášení v budoucnu. Po vyplnění nového hesla už jen stačí vyplnit identifikační údaje a kliknout na tlačítko "Dokončit".

Podívejte se na podrobný návod