Jak začít používat OneNet Samoobsluhu?

OneNet samoobsluha je určena pro: 

  1. Administrátory společnosti – ti zde mohou spravovat všechny služby, které Vodafone nabízí včetně telefonních čísel, která jsou pod společností vedena. 
  2. Koncové uživatele (držitele jednotlivých telefonních čísel) – těm, kterým dal administrátor oprávnění k založení účtu. 

Pro založení uživatelského účtu ve OneNet samoobsluze potřebujete: 

  1. Vlastnit telefonní číslo, které je na OneNet SIM kartě. 
  2. Mít povoleno od administrátora založení účtu. Může tak učinit ve OneNet samoobsluze:
V záložce Administrace vyberte sekci Nastavení účtů

Klikněte na účty uživatelů.

Zaškrtněte konkrétní čísla a osoby, kterým chcete účet povolit.

Poté se rozsvítí možnost Změnit uživatelská práva.

Po kliknutí se otevře okénko Přiřazení uživatelských práv.

Po kliknutí na záložku administrace stačí vyhledat část Nastavení účtů a zde v prvním řádku účtu uživatelů zaškrtnout základní, nebo pokročilý.

Uživatelský účet pak založíte na této stránce, kde zvolíte část „Nemáte účet“. Zde vložíte vaše telefonní číslo a vyberete možnost „Odeslat kód“. Kód pak vložíte do kolonky a dokončíte registraci.  

Co vidím a mohu spravovat ve OneNet samoobsluze jako uživatel? 

Základní pravomoce uživatele:

Všichni uživatelé se základním oprávněním mohou vidět: 

  • Aktuální útratu 
  • Čerpání dat 
  • PUK 
  • Blokaci SIM při ztrátě  

Rozšířená oprávnění uživatele

  • Uživatel může od svého administrátora získat různá rozšířená oprávní.  
  • Je na každém jednotlivém administrátorovi, jak velké oprávnění nastaví jednotlivým uživatelům 
  • V největší míře může uživatel získat stejná oprávnění jako administrátor a tím být i podporou pro administrátora při řešení konkrétních úkonů.  

Co vidím a mohu spravovat ve OneNet samoobsluze jako administrátor? 

  • Administrátor může ve své samoobsluze vykonávat téměř veškeré potřebné úkony a není potřeba kontaktovat linku. 
  • Jediný případ, kdy administrátor musí kontaktovat linku je při: Stanovení dalšího administrátora, založení nové firemní peněženky. 

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone