Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo, budete potřebovat úroveň přístupu administrátora.
Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.
V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.
Vyberte ikonu tužky u telefonního čísla pro dvoufaktorové ověření pro jeho změnu. Zadejte nové telefonní číslo.
Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Na nové číslo vám pošleme SMS s ověřovacím kódem, po jeho zadání změnu dokončíte.
Pokud už nemáte přístup k telefonnímu číslu, na který vám chodí ověřovací kódy, postupujte podle tohoto návodu