Můžu si své služby přestěhovat na novou adresu?

Budete se stěhovat a máte u nás služby, které jsou vázané na konkrétní adresu? Výpověď dávat nemusíte, služby vám rádi přestěhujeme.

Vodafone TV

  • Ze všeho nejdřív je potřeba rozlišit, jaký typ Vodafone TV od nás máte. Pomůže vám s tím tato stránka.
  • Máte svůj set-top box připojený jen k internetu? V tom případě je vše jednoduché, můžete si ho vzít všude s sebou, stačí, aby na nové adrese bylo kvalitní připojení. Nemusíte nám to ani dávat vědět.
  • Jste v dostupnosti kabelové TV a set-top box máte připojený nejen k internetu, ale také koaxiálním kabelem k účastnické zásuvce? V tom případě je evidovaný na konkrétní adresu a je potřeba nám dát vědět, abychom naplánovali stěhování (pokud na nové adrese poskytujeme kabelové služby) nebo vám set-top box vyměnili.

Pevný internet

  • U pevného internetu je důležité ověřit dostupnost služeb na nové adrese. Pokud na nové adrese je internet dostupný, stěhování můžeme provést.
  • Konkrétní postup při stěhování pak závisí na tom, jestli vám internet budeme poskytovat na stejné nebo odlišné technologii. Vše vám upřesníme osobně nebo telefonicky.
  • Další informace ke stěhování internetu najdete také na speciální stránce.

Pevná linka

  • Pokud měníte adresu a převádíte si pevnou linku do nového bydliště, zůstává vám stejné telefonní číslo pouze v případě shodné geografické číselné zóny (obvykle v rámci kraje). V ostatních případech vám telefonní číslo změníme.

Jak můžu o stěhování služeb požádat?

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone