Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Už jen jeden krok

Odešlete nám svůj výběr a nechte na sebe kontakt. Zavoláme vám a objednávku společně dokončíme.

Zavoláme vám ještě dnes



Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme v následujících 6 měsících kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí

Stěhování služeb od Vodafonu je snadné

Přestěhujeme vše

Na novou adresu vám převedeme internet, Vodafone TV i pevnou linku.

Kamkoliv si přejete

Pokrýváme 99 % obyvatel spolehlivým internetem až do rychlosti 1 Gb/s.

Zařídíme to za vás

Nechte nám na sebe kontakt a my se o všechno postaráme.

Zjistěte, jakou rychlost
umíme nabídnout u vás doma

    Adresu i telefonní číslo vyplňujete za účelem jednorázové telefonické nabídky připravené v závislosti na dostupném technickém řešení pro vaši lokalitu. Dostupnost internetu můžete zjistit na prodejně Vodafonu nebo na naší zákaznické lince i bez zadávání čísla a adresy. Přečtěte si více o ochraně soukromí a možnostech odvolání souhlasu.

    Ještě dnes se vám ozveme

    Nabídka pro adresu %ADDRESS%

    Změnit adresu

    %SPEED_TABLE%

    Poslední krok a je to doma

    Už víme, co si přejete. Děkujeme za objednávku a těšíme se, že ji spolu dokončíme po telefonu.

    Ještě dnes se vám ozveme

    Nabídka pro adresu %ADDRESS%

    Změnit adresu

    %SPEED_TABLE%


    Kliknutím na „Objednat“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
    Více o ochraně soukromí

    Na vaší adrese si můžete vybrat následující rychlosti:

    Na adrese %ADDRESS% není dostupný náš pevný neomezený internet, ale můžeme vám nabídnout Připojení bez kabelu o rychlosti stahování až %DOWNLOAD_SPEED% a nahrávání až %UPLOAD_SPEED%.

    %SPEED_TABLE%

    Pokud máte zájem, naši operátoři vám zavolají na vaše telefonní číslo ještě dnes.

    Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí

    Chyba

    Jak probíhá stěhování internetu?

    Dejte nám o převodu služeb vědět alespoň 3 týdny před plánovaným stěhováním.

    Pro přestěhování služeb budeme potřebovat vaše administrátorské heslo. Více informací o hesle, případně jak ho získáte naleznete zde.

    Zavoláme vám

    Nechte nám tu číslo. Zavoláme vám do 24 pracovních hodin a společně vybereme nejlepší služby.

    Vše nainstalujeme

    Podle data stěhování naplánujeme návštěvu technika a instalaci.

    Služby fungují

    Po návštěvě technika můžete začít využívat své služby naplno.

    Domluvíme se po telefonu

    Nechte nám na sebe kontakt,
    se vším pomůžeme!

    Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 19h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.

    Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme v následujících 6 měsících kontaktovat s obchodními nabídkami.
    Více o ochraně soukromí.

    Nechte nám na sebe kontakt,
    se vším pomůžeme!

    Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 19h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.

    Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme v následujících 6 měsících kontaktovat s obchodními nabídkami.
    Více o ochraně soukromí.

    Často kladené otázky

    Co když na nové adrese nenabízíte připojení?

    Budu platit stále stejně?

    Zaručíte mi stejnou kvalitu připojení?

    Byl jsem klient exUPC, proč bych měl po stěhování zůstat u Vodafonu?

    Využívám také Vodafone TV. Co musím zařídit, pokud ji chci přestěhovat na novou adresu?

    Co musím udělat, pokud potřebuji přestěhovat Pevnou linku?