Co dělat, pokud majitel zákaznického účtu zemře?

Je nám líto, že řešíte právě takovou situaci. Zde vám poradíme, jak vše co nejrychleji zařídit.

  1. Rozmyslete si, zda budete služby (telefonní číslo, internet, Vodafone TV apod.) nadále využívat, nebo je budete chtít zcela zrušit. Vámi vybranou variantu pak vyberete ve formuláři, který najdete níže.
  2. Připravte si kopii (sken) dokumentu, obvykle úmrtního listu, na základě kterého budeme oprávněni změny provést.

Jaké dokumenty budu potřebovat?

Kam mám dokumenty poslat?

Dokumenty nám můžete poslat naskenované na e-mail pece@vodafone.cz, odevzdat je v prodejně Vodafonu nebo poslat na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Co se bude dít po doručení dokumentů do Vodafonu?

  • Žádost zpracujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. O vyřízení vás budeme informovat SMSkou.
  • Pokud bychom potřebovali cokoliv doplnit, budeme vás informovat na kontaktní telefonní číslo uvedené ve formuláři.

Co mám dělat, pokud zesnulý využíval předplacenou kartu?

Předplacená karta je obvykle anonymní, pokud se rozhodnete ji nadále používat, nepotřebujete k tomu vyplňovat žádný formulář. Kdybyste o telefonní číslo neměli zájem, doporučujeme alespoň vyčerpat případný zbylý kredit. Předplacenou kartu po uplynutí její platnosti automaticky zrušíme.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone