Jak probíhá instalace Pevného internetu Profi LTE / 5G?

Pevný internet Profi LTE / 5G máme v nabídce pro firemní zákazníky (včetně OneNet zákazníků).
  • Pevný internet vždy instaluje náš technik, na cenu instalace od nás získáváte 100% slevu, a to v případě, že služby budete používat alespoň 24 měsíců.
  • SIM kartu, kterou budete potřebovat při instalaci služby, s sebou přiveze technik společně s anténou a modemem, pokud zařízení nemáte vlastní.
  • Před samotnou instalací technik na místě ověří, zda je u vás dostatečný signál pro provoz Pevného internetu. Máte proto jistotu, že službu zřídíme jen v případě, že u vás bude opravdu dostupná.

Před instalací

  • Pro správné fungování služby je potřeba, aby byla zvenku na budově umístěna anténa. Její instalaci zařídí náš technik na vhodném místě po domluvě s vámi. Vzhledem k tomu, že jde o zásah do budovy a propojení mezi anténou a modemem je kabelové, je obvykle potřeba provrtání zdi (prostup do budovy). Pokud nejste majitelem budovy, je potřeba získat souhlas majitele objektu s instalací. Souhlas nám nemusíte dokládat, slouží pro vaši ochranu a dobré vztahy s majitelem objektu.
  • Při objednávce se s námi domluvíte na termínu, kdy vám technik přijde službu instalovat. K dispozici jsou 2hodinová časová rozmezí, v rámci kterých technik dorazí. Samotná instalace trvá cca 90 minut, skutečný čas je vždy individuální podle konkrétní situace.
  • Pokud zjistíte, že vám vybraný termín instalace nevyhovuje, dejte nám to prosím vědět nejpozději 24 hodin předem na číslo Linky péče o zákazníky *77 nebo 800 77 77 31, pokud jste OneNet zákazníkem, volejte prosím 800 77 77 80.

Průběh instalace

  • Termín instalace vám připomeneme ještě den předtím SMSkou. Technik přijede v naplánovaném 2hodinovém rozmezí, délka instalace je individuální podle podmínek na místě. Obvykle trvá zhruba 90 minut.
  • Před začátkem instalace se s technikem domluvíte na umístění venkovní antény, modemu a technik zkontroluje, zda je u vás dostatečný signál pro používání služby Pevný internet. Vše potřebné si technik přiveze s sebou.
  • Instalace obsahuje: jeden průraz stěny, maximálně 20 metrů kabelu pro propojení antény a modemu, úklid hrubých nečistot po dokončení instalace, zprovoznění a předvedení služby a předání předávacího protokolu.
  • Po dokončení instalace technik znovu změří rychlost připojení a potvrdí si s vámi, že vše funguje.

Kdo musí být u instalace přítomen a jak to je s podpisem předávacího protokolu?

Na adrese instalace může být kdokoliv (dospělá osoba), kdo technika pustí dovnitř a bude schopný odsouhlasit umístění antény. Technik bude chtít od přítomné osoby podepsat předávací protokol poté, co vše nainstaluje.

Jsou se zřízením Pevného internetu přes LTE / 5G spojené nějaké poplatky?

  • Za zřízení internetu žádný poplatek neúčtujeme. Na cenu instalace (2 599 Kč) od nás dostáváte 100% slevu, která je podmíněna využíváním Pevného internetu po dobu smlouvy (24 měsíců).
  • Při stěhování Pevného internetu přes LTE / 5G (se zachováním stejné technologie) účtujeme částku 1 499 Kč, která platí, pokud současně prodloužíte svůj smluvní závazek. Kdybyste si nepřáli smlouvu prodlužovat, je potřeba zaplatit také výjezd technika (částka 1 699 Kč).

Můžu využít vlastní anténu a modem/router?

Doporučujeme využít venkovní anténu (modem) i router od nás, budete mít jistotu, že vše bude spolehlivě fungovat. Můžete však využít také vlastní Wi-Fi router. Pokud byste chtěli využít vlastní anténu (modem), je to možné, musí však splňovat podmínky pro fungování služby.

Je opravdu nutné, aby mi instalaci prováděl technik?

Instalaci vždy provádí náš technik, který s sebou přiveze zařízení a především na místě změří stav signálu, aby zkontroloval, že bude služba v pořádku funkční. Technik má i odbornou zkušenost pro práci ve výškách a musí dodržovat veškeré bezpečnostní standardy. Instalace technikem je proto podmínkou zřízení služby Pevný internet LTE / 5G.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone