Potřebujete se s námi spojit? Vyberte si způsob, který vám nejlépe vyhovuje.
Sídlo společnosti:
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Recepce: +420 271 171 111 Po-Pá 7:30 – 18:00
IČO 25788001, DIČ CZ25788001
zapsaná do obchodního rejstříku
u Městského soudu v Praze, B.6064
Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Zdarma volejte 800 77 77 77. nonstop
Stávající zákazníci:
Zdarma volejte *77 nebo 800 77 00 77. nonstop
Neznáte svoje heslo pro kontakt s operátorem?
Dotazy nám můžete také poslat na naši online podporu.
Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče.
Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací zde.
Potřebujete v zahraničí naléhavě pomoct?
Pokud jste mimo ČR a potřebujete naléhavě pomoci, měnit své služby, nebo zjistit roamingové ceny, můžete nám ze zahraničí ze SIM karty českého Vodafonu zdarma zavolat na speciální číslo:
+420 776 970 219. nonstop
Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 00. Po-Pá 8:00 – 18:00
Stávající zákazníci:
Živnostníci a malé firmy:
800 77 00 77, případně *77. nonstop
Střední firmy a korporace:
Zdarma volejte 800 77 77 94. Po-Ne 8:00 – 20:00
Neznáte svoje heslo pro kontakt s operátorem?
Dotazy nám můžete také poslat na naši online podporu.
Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče.
Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.
Potřebujete v zahraničí naléhavě pomoct?
Pokud jste mimo ČR a potřebujete naléhavě pomoci, měnit své služby, nebo zjistit roamingové ceny, můžete nám ze zahraničí ze SIM karty českého Vodafonu zdarma zavolat na speciální číslo:
+420 776 970 219. nonstop
Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 80. nonstop
Stávající zákazníci:
Zdarma volejte 800 77 77 80 nonstop
nebo napište na Oddělení Péče o významné zákazníky.
Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče.
Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100. nonstop
Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.
Spletli jsme se a vystavili vám špatné Vyúčtování? Nebo vám nefunguje zařízení, které jste si od nás koupili? Jednoduše vyplňte online formulář, případně se za námi stavte v jedné z prodejen. Budeme se snažit vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Jak reklamovat Vyúčtování Jak reklamovat zařízení
Zjistěte si informace, zda vaše reklamované zařízení už čeká na prodejně. Nebo se podívejte, v jaké fázi je oprava vašeho zařízení v servisním středisku
Zajímáte se o Vodafone? Neváhejte se na nás obrátit. Nebo se rovnou podívejte do tiskového centra, kde najdete přehled novinek z naší firmy.
E-mail: media@vodafone.cz
Tel.: +420 776 971 266
Pro posílání smluv, dodatků a formulářů prosím použijte adresu pece@vodafone.cz. Jste-li firemní zákazník, pošlete dokumenty na firemnipece@vodafone.cz. Přílohy je možné zaslat maximálně do velikosti 10 MB.
Na této adrese bohužel nemůžeme zodpovědět vaše dotazy týkající se přímo vašich služeb nebo účtu u Vodafonu. Pro jejich zodpovězení vás prosíme o vyplnění formuláře spolu s vaším heslem do Samoobsluhy a vaším telefonním číslem pro případ nutného zpětného kontaktu. Rádi vám odpovíme.
Potřebujete-li např. změnit tarif nebo nastavení služeb, vysvětlit Vyúčtování, zablokovat SIM kartu, objednat telefon nebo získat konkrétní informace o zákaznickém účtu, zavolejte prosím operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77.
Ze zahraničí volejte +420 776 977 100 (za hovor zaplatíte jako za běžný hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací o tom, jak se dovolat operátorovi).
Tísňová volání jsou bezplatné hovory směrované na jednotné evropské číslo tísňového volání a na národní čísla tísňových volání.
Pro tísňová volání jsou stanovena tato čísla:
V případě volání na některou z tísňových linek vždy uveďte:
Pokud voláte některé z tísňových čísel, pracovník operačního střediska se vám ohlásí: "Tísňové volání" a uvede název složky, do které jste se dovolali (Hasiči, Záchranná služba, Policie, případně Městská policie).
Myslete na to, že čísla tísňového volání slouží výhradně pro případy nouzových situací, a nesmí být proto v žádném případě zneužívána. Pokud máte děti, vysvětlete jim prosím, že zbytečné blokování linky může vážně ohrozit životy všech, kteří v dané chvíli pomoc skutečně potřebují.
Další informace o tísňovém volání:
Jestli chcete zařadit Vodafone do výběrového řízení na poskytování telekomunikačních služeb, můžete nás kontaktovat na:
Nezapomeňte nám zanechat údaje:
A co bude dál?
Chcete si ověřit, z jakého čísla vám naši partneři mohou zavolat s nabídkou? Podívejte se na přehled našich partnerských prodejních call center.