Je to jednoduché. Doručení je ZDARMA a kromě osobního vyzvednutí doručíme vaši objednávku na libovolnou platnou adresu v rámci České republiky, prostřednictvím kurýrní společnosti nebo Českou poštou.
Kurýrní služba
Obvyklá doba doručení kurýrní službou je do 3 pracovních dnů. U televizorů Sony do 5 pracovních dnů.
Vyzvednutí v prodejně
Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena v prodejně k vyzvednutí ten samý den.
Více o vyzvednutí
Po přijetí objednávky od nás dostanete email s informací o jejím zpracování a Česká pošta vám následně pošle SMS s číslem zásilky a předpokládaným datem doručení.
Protože posíláme Balík do ruky, přinese vám ho poštovní doručovatel až domů. Pokud vás nezastihne, počká na vás zásilka 7 kalendářních dní na vaší pobočce České pošty.
Jakmile budete znát číslo zásilky, můžete sledovat stav doručení online na www.cpost.cz.
Pokud si vyberete kurýrní službu PJ Expedis dostanete od nás email s informací o zpracování objednávky a den před doručením i ráno v den D dostanete SMS s časovým rozsahem příjezdu a kontaktem přímo na kurýra. Díky tomu je možné se na změně času nebo dalších detailech domluvit přímo s řidičem.
Pokud se vás přeci jen nepodaří zastihnout, uloží kurýrní společnost váš balíček na 5 pracovních dní ve svém skladu. Během této doby můžete na infolince + 420 234 253 500 nebo e-mailu dispecink@expedis.cz dojednat další možné předání zásilky.
Po obdržení SMS můžete také sledovat stav doručení na https://www.expedis.cz/?p=tracking.
Prodejnu, na které si budete zboží vyzvedávat, si zvolíte ze seznamu v posledním kroku objednávky. U telefonů, tabletů a modemů je možné si zboží vyzvednout jen v prodejně, kde je aktuálně skladem (seznam dostupných prodejen je uveden v detailu vybraného zařízení a dále v objednávce při volbě dopravy).
Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené prodejně ještě ten den (pokud objednáte po 14:00 hodině, o víkendu nebo ve státní svátek, budete si moct zboží vyzvednout v následující pracovní den). Vždy prosím počkejte, až vám pošleme potvrzující SMS o možném vyzvednutí. S sebou si nezapomeňte vzít občanský průkaz a druhý doklad totožnosti - a je to.
Zboží pro vás máme rezervováno celé 3 kalendářní dny od provedení objednávky (např. objednali jste si v sobotu v 15 hodin, zboží si budete moci vyzvednout od potvrzení objednávky až do úterý).
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí
Řešíte některý z následujících problémů?
Pokud si u nás v eShopu objednáváte paušální tarif, přeneseme vám vaše současné číslo od jakéhokoli operátora. Postup je jednoduchý:
Objednávku můžete dokončit i bez ČVOP a zadat jej (spolu s požadovaným datem přenosu do naší sítě) později přes webovou stránku, kterou vám pošleme v e-mailu s potvrzením objednávky.
V případě, že si u Vodafonu chcete pořídit předplacenou kartu a zároveň si ponechat své číslo, obraťte se prosím na kteroukoli z našich prodejen. V eShopu přenos čísla na předplacenou kartu bohužel není možné provést.
Více o přenosu čísla naleznete v Centru péče.