Jak funguje přenos čísla k Vodafonu?

Když se rozhodnete změnit svého operátora, můžete to udělat i se svým mobilním číslem. Odpadá vám tak nutnost informovat své okolí o změně čísla. Převedeme vám ho totiž zdarma od jakéhokoliv operátora, ať už máte tarif, nebo předplacenou kartu.

Jak si u nás můžete objednat služby?

Pokud jste si ještě tarif neobjednali, můžete využít jeden z následujících způsobů objednávky:

  • Tarif i s přenosem čísla si můžete objednat v eShopu.
  • Můžete se stavit v některé z našich prodejen.
  • I naši operátoři na lince 800 777 777 vám rádi s přenosem čísla a výběrem vhodných služeb pomohou. Když nám na těchto stránkách napíšete vaše číslo, tak se vám sami s nabídkou ozveme.

Co všechno budete k přenosu čísla k nám potřebovat?

Přenosový kód - tzv. OKU kód, případně ČVOP

OKU kód najdete v samoobsluze svého operátora, případně může být uvedený ve vyúčtování nebo vám přijde SMSkou.

Datum přenosu

To nastavíme společně (v eShopu, telefonicky na 800 777 777 nebo v prodejně Vodafonu).

Novou SIM kartu Vodafonu

SIM kartu vám pošleme domů nebo ji dostanete v prodejně. Na tu vaše stávající číslo převedeme.

Kolik mě přenos čísla bude stát?

Za přenos telefonního čísla do sítě Vodafone nic neplatíte. U opouštěného operátora ale musíte mít vypořádány všechny závazky.

Odejít můžete i v případě, že u stávajícího operátora máte smlouvu na dobu určitou. Pokud jste nefiremní zákazník nebo podnikající fyzická osoba, za předčasné zrušení smlouvy zaplatíte maximálně 5 % nesplněných závazků, po uplynutí 3 měsíců od uzavření smlouvy už žádnou pokutu platit nebudete. Pokud jste však ke smlouvě získali slevu na zařízení, může vám operátor slevu doúčtovat.

Jak dlouho přenos čísla trvá?

S vaším číslem u nás můžete být už za několik pracovních dnů, na přesném datu se domluvíme tak, aby vám to vyhovovalo. Samotný přenos čísla pak probíhá mezi půlnocí a šestou hodinou ranní, kdy o půlnoci přestane vaše číslo fungovat na SIM kartě původního operátora a ráno začne fungovat na SIM kartě od Vodafonu.

Jak postupovat při objednávce v eShopu?

Vyberte si tarif.
V košíku zadejte telefonní číslo, které chcete přenést.
Pokud již máte přenosový kód, tak ho zadejte a zvolte si datum přenosu.

Objednávku lze dokončit i bez zadání přenosového kódu. Spolu s požadovaným datem přenosu do naší sítě ho zadáte později na stránce, na kterou vám pošleme odkaz v potvrzovacím e-mailu.

Kompletní podmínky přenositelnosti najdete na našich stránkách v sekci Podmínky služeb.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone