Je to jednoduché. Doručení je ve většině případů zdarma. 80 Kč zaplatíte jen v případě, že si objednáte samotné příslušenství v hodnotě nižší než 1000 Kč.
Česká pošta (zdarma)
Obvyklá doba doručení zásilky je do 4 pracovních dnů. Např. objednáte v pondělí a zboží vám bude doručeno do středy.
Kurýrní služba (zdarma)
Obvyklá doba doručení kurýrní službou je do 4 pracovních dnů. Např. objednáte v sobotu a zboží k vám dorazí do úterka.
Vyzvednutí v prodejně (zdarma)
Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena v prodejně k vyzvednutí ještě ten den odpoledne.
Více o vyzvednutí
V případě doručení Českou poštou vám po e-mailu informujícím o zpracování objednávky pošleme ještě jeden s číslem balíčku. Jakmile budete mít toto číslo, můžete zásilku sledovat u České pošty na www.cpost.cz. Možnosti sledování jsou popsány v e-mailu s číslem zásilky.
Pošta vám pak pošle SMS s datem a přibližným časem doručení zásilky. Protože posíláme Balík do ruky, přinese vám ho poštovní doručovatel až domů. Pokud vás nezastihne, počká na vás zásilka 7 kalendářních dní na vaší pobočce České pošty.
Pokud je součástí objednávky alespoň jedna SIM karta, telefon, tablet nebo modem, je doprava zdarma. Zároveň když si objednáte samotné příslušenství v hodnotě 1000 Kč nebo více, doprava bude rovněž zdarma. V ostatních případech za doručení zaplatíte 80 Kč.
Pokud si vyberete kurýrní službu MUFF, zašleme vám po emailu o zpracování objednávky ještě jeden (a pro jistotu i SMS) s číslem vašeho balíčku. Ten pak můžete jednoduše sledovat na https://www.muff.cz/vodafone.
Den před doručením i ráno v den D dostanete SMS s časovým rozsahem příjezdu a kontaktem přímo na kurýra. Díky tomu je možné se na změně času nebo dalších detailech domluvit přímo s řidičem.
Pokud se vás přeci jen nepodaří zastihnout, uloží kurýrní společnost váš balíček na 5 pracovních dní ve svém skladu. Během této doby můžete na infolince 228 800 400 nebo e-mailu info@muff.cz dojednat další možné předání zásilky.
Pokud je součástí objednávky alespoň jedna SIM karta, telefon, tablet nebo modem, je doprava zdarma. Zároveň když si objednáte samotné příslušenství v hodnotě 1000 Kč nebo více, doprava bude rovněž zdarma. V ostatních případech za doručení zaplatíte 80 Kč.
Prodejnu, na které si budete zboží vyzvedávat, si zvolíte ze seznamu v posledním kroku objednávky. U telefonů, tabletů a modemů je možné si zboží vyzvednout jen v prodejně, kde je aktuálně skladem (seznam dostupných prodejen je uveden v detailu vybraného zařízení a dále v objednávce při volbě dopravy).
Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené prodejně ještě ten den (pokud objednáte po 14:00 hodině, o víkendu nebo ve státní svátek, budete si moct zboží vyzvednout v následující pracovní den). Vždy prosím počkejte, až vám pošleme potvrzující SMS o možném vyzvednutí. S sebou si nezapomeňte vzít občanský průkaz a druhý doklad totožnosti - a je to.
Zboží pro vás máme rezervováno celé 3 kalendářní dny od provedení objednávky (např. objednali jste si v sobotu v 15 hodin, zboží si budete moci vyzvednout od potvrzení objednávky až do úterý).
Nechte nám na sebe číslo. Ještě dnes vám zavoláme a pomůžeme vám s objednávkou.
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí
Řešíte některý z následujících problémů?
Pokud si u nás v eShopu objednáváte paušální tarif, přeneseme vám vaše současné číslo od jakéhokoli operátora. Postup je jednoduchý:
Objednávku můžete dokončit i bez ČVOP a zadat jej (spolu s požadovaným datem přenosu do naší sítě) později přes webovou stránku, kterou vám pošleme v e-mailu s potvrzením objednávky.
V případě, že si u Vodafonu chcete pořídit předplacenou kartu a zároveň si ponechat své číslo, obraťte se prosím na kteroukoli z našich prodejen. V eShopu přenos čísla na předplacenou kartu bohužel není možné provést.
Více o přenosu čísla naleznete v Centru péče.