Vodafone

Možnosti doručení

Je to jednoduché. Všechny způsoby doručení máme zdarma a vyzvednutí v prodejně vyřídíme bleskurychle.

Česká pošta (zdarma)

Obvyklá doba doručení je do 2 pracovních dnů. Např. objednáte v pondělí a zboží vám bude doručeno ve středu.

Více o doručení

Kurýrní služba IN TIME (zdarma)

Obvyklá doba doručení kurýrní službou je do 2 pracovních dnů. Např. objednáte v sobotu a zboží vám bude doručeno v úterý. 

Více o doručení

Vyzvednutí na prodejně (zdarma) 

Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí ještě ten den.

Více o vyzvednutí

Česká pošta

V případě doručení Českou poštou vám následně po e-mailu informujícím o zpracování objednávky pošleme ještě jeden e-mail s číslem balíčku. Jakmile budete mít toto číslo, můžete zásilku sledovat u České pošty na www.cpost.cz. Možnosti sledování jsou popsány v e-mailu s číslem balíčku.

Pošta vám také zašle SMS s datem a přibližným časem doručení zásilky. Protože posíláme Balík do ruky, přinese vám ho poštovní doručovatel až domů. Pokud vás nezastihne, počká na vás zásilka 7 kalendářních dní na vaší pobočce České pošty.

Sledovat zásilku

Kurýrní služba IN TIME

V případě doručení kurýrem IN TIME vám následně po e-mailu informujícím o zpracování objednávky pošleme ještě jeden e-mail s číslem balíčku. Jakmile budete mít toto číslo, můžete zásilku sledovat přímo na www.intime.cz. Možnosti sledování jsou popsány v e-mailu s číslem balíčku.

V den doručení vám kurýr zatelefonuje a dohodne s vámi čas a místo předání. V případě, že vás ani po domluvě na první pokus nezastihne, zkusí to následující den. Kdyby ani to nevyšlo, uloží zásilku na 7 kalendářních dní v depu kurýrní společnosti, kde si ji můžete vyzvednout osobně, nebo požádat o její přeposlání.

Sledovat zásilku

Osobní vyzvednutí na prodejně

Prodejnu, na které si budete zboží vyzvedávat, si zvolíte ze seznamu v posledním kroku objednávky. U telefonů, tabletů a modemů je možné si zboží vyzvednout jen v prodejně, kde je aktuálně skladem (seznam dostupných prodejen je uveden v detailu vybraného zařízení a dále v objednávce při volbě dopravy).

Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené prodejně ještě ten den (pokud objednáte po 14:00 hodině, o víkendu nebo ve státní svátek, budete si moct zboží vyzvednout v následující pracovní den). Vždy prosím počkejte, až vám pošleme potvrzující SMS o možném vyzvednutí. S sebou si nezapomeňte vzít občanský průkaz a druhý doklad totožnosti - a je to.

Zboží pro vás máme rezervováno celé 3 kalendářní dny od provedení objednávky (např. objednali jste si v sobotu v 15 hodin, zboží si budete moci vyzvednout od potvrzení objednávky až do úterý).

Seznam prodejen

Pomůžeme vám s nákupem

Nechte nám na sebe číslo. V nejbližší pracovní den vám zavoláme a pomůžeme vám s objednávkou.

Dotazy před objednáním

Řešíte některý z následujících problémů?

V objednávce nelze vybrat vyzvednutí v prodejně.

  • Tato situace může nastat, pokud zvolený telefon, tablet nebo modem není skladem k vyzvednutí v žádné z prodejen.
  • Vyzvednutí v prodejně také není možné u některých typů přeplacených karet.

V objednávce nelze vybrat doručení kurýrem nebo Českou poštou.

  • Doručení Českou poštou nelze zvolit v případě, že je součástí vašeho nákupu zařízení na splátky a zároveň jste si vybrali papírovou smlouvu. Pro doručení Českou poštou zvolte elektronickou smlouvu.
  • Doručení kurýrní společností IN TIME není možné, pokud si objednáváte telefon bez tarifu a bez splátek, nebo přeplacenou kartu.
  • Dopravu Českou poštou ani kurýrem není možné zvolit v případě, že máte jinou než českou státní příslušnost. V takovém případě je možné si zboží vyzvednout pouze v prodejně.

Může za mě převzít zásilku někdo jiný?

Zásilku může převzít jen ten, kdo si zboží objednal.

Můžu si zásilku nechat poslat do zahraničí?

Doručování mimo ČR bohužel není možné ani poštou, ani kurýrem.

Přenáším své číslo od jiného operátora a nevím, jak postupovat

Pokud si u nás v eShopu objednáváte paušální tarif, přeneseme vám vaše současné číslo od jakéhokoli operátora. Postup je jednoduchý:

  1. Vyberte si tarif.
  2. V košíku zadejte telefonní číslo, které chcete přenést.
  3. Pokud již máte ČVOP (číslo výpovědi, které získáte od opouštěného operátora), tak ho zadejte a zvolte si datum přenosu.

Objednávku můžete dokončit i bez ČVOP a zadat jej (spolu s požadovaným datem přenosu do naší sítě) později přes webovou stránku, kterou vám pošleme v e-mailu s potvrzením objednávky.

V případě, že si u Vodafonu chcete pořídit předplacenou kartu a zároveň si ponechat své číslo, obraťte se prosím na kteroukoli z našich prodejen. V eShopu přenos čísla na předplacenou kartu bohužel není možné provést.

Více o přenosu čísla naleznete v Centru péče

Pomohly vám informace na této stránce?