Potvrzení o schválení vaší nové smlouvy či dodatku jste obdrželi notifikačním e-mailem. Pro lepší orientaci ve službách a tarifech po uzavření smlouvy jsme pro vás ještě připravili několik užitečných informací.
V případě potřeby konzultace ohledně Vyúčtování či nového nastavení služeb a tarifů se, prosím, obraťte na svého obchodního zástupce. Vše s vámi zkontroluje, dořeší a je vám k dispozici také po uzavření smlouvy.
Téměř vše můžete také samozřejmě vyřešit na samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte heslem, které jsme vám zaslali při aktivaci vašeho klientského účtu. Toto heslo také můžete použít při komunikaci s našimi operátory.
V ostatních případech, nebo při jakékoli komplikaci je vám k dispozici Linka péče o zákazníka na telefonním čísle 800 77 77 77.
V případě potřeby na konzultaci ohledně Vyúčtování či nového nastavení služeb a tarifů se, prosím, obraťte na svého obchodního zástupce. Vše s vámi zkontroluje a v případě potřeby dořeší.
Téměř vše můžete také samozřejmě vyřešit v samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte heslem, které jsme vám zaslali při aktivaci vašeho klientského účtu. Toto heslo také můžete použít při komunikaci s našimi operátory.
V ostatních případech, nebo při jakékoli komplikaci je vám k dispozici Linka péče o zákazníka na telefonním čísle 800 77 77 77.