Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát

Praktické informace k Vaší nové smlouvě

Vaše nová smlouva/dodatek byla schválena

Potvrzení o schválení vaší nové smlouvy či dodatku jste obdrželi notifikačním e-mailem. Pro lepší orientaci ve službách a tarifech po uzavření smlouvy jsme pro vás ještě připravili několik užitečných informací.

  • Jednotlivým uživatelům telefonních čísel obsažených ve smlouvě může přijít v den schválení větší množství SMS s informací o aktualizaci jejích služeb (nastavení nových slev, případně nových tarifů).
  • V případě objednání nových SIM nebo zařízení dojde k vyskladnění nejdéle následující pracovní den po zpracování smlouvy. O odeslání budete informováni SMS s číslem zásilky. Zásilky doručuje Česká pošta na adresu uvedenou ve smlouvě a případné  doplatky budou uhrazeny při převzetí zásilky (formou dobírky).
  • Pokud jste si od nás také pořídili pevné připojení, bude vás nejbližší době kontaktovat váš obchodní zástupce a domluví s vámi termín návštěvy technika pro instalaci zařízení či kontrolu přípojky.
  • Nové nastavení služeb si můžete zkontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone, k aktualizaci dojde nejdéle do 24 hodin.
    • Pokud došlo v rámci nové smlouvy ke změně tarifů, zkontrolujte, prosím, zejména nastavení doplňkových služeb, jako je FlexiStrop, limit pro navyšování dat nad rámec vašeho tarifu a případně nastavení blokací plateb třetím stranám. Jednotlivé limity a blokace zde můžete také samozřejmě upravit podle vašich potřeb.
    • Některé slevy se v samoobsluze zobrazí až s novým účtovacím obdobím a z toho důvodu nemusí částka aktuální útraty u jednotlivých čísel ihned odpovídat cenám uvedeným ve smlouvě.
    • Pokud je ve smlouvě uvedena Exkluzivní sleva, je aplikována až při vystavení vyúčtování a z toho důvodu není v samoobsluze zobrazena.

Potřebujete více informací?

V případě potřeby konzultace ohledně Vyúčtování či nového nastavení služeb a tarifů se, prosím, obraťte na svého obchodního zástupce. Vše s vámi zkontroluje, dořeší a je vám k dispozici také po uzavření smlouvy.

Téměř vše můžete také samozřejmě vyřešit na samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte heslem, které jsme vám zaslali při aktivaci vašeho klientského účtu. Toto heslo také můžete použít při komunikaci s našimi operátory.

V ostatních případech, nebo při jakékoli komplikaci je vám k dispozici Linka péče o zákazníka na telefonním čísle 800 77 77 77.

V případě potřeby na konzultaci ohledně Vyúčtování či nového nastavení služeb a tarifů se, prosím, obraťte na svého obchodního zástupce. Vše s vámi zkontroluje a v případě potřeby dořeší.

Téměř vše můžete také samozřejmě vyřešit v samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte heslem, které jsme vám zaslali při aktivaci vašeho klientského účtu. Toto heslo také můžete použít při komunikaci s našimi operátory.

V ostatních případech, nebo při jakékoli komplikaci je vám k dispozici Linka péče o zákazníka na telefonním čísle 800 77 77 77.