Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Vyberte, co lépe vystihuje vaši situaci

 

Přihlašujte se do Můj Vodafone
Jak na to?

Použijte přihlašovací údaje, které jsme vám poslali

K přihlášení do Můj Vodafone použijte číslo plátce a heslo ke svému  zákaznickému účtu.

Při přihlášení zadejte do prvního políčka na druhé záložce číslo plátce

Číslo plátce najdete v každé SMS s Vyúčtováním. A také v SMS ze dne výměny vašeho zařízení za nový set-top box.

Přihlásit se číslem plátce

E-mailem se mohou přihlašovat ti, kteří si tento způsob již aktivovali

Pokud jste si přihlašování e-mailem již aktivovali, tak se přihlašujete jednoduše tímto způsobem.

Při přihlášení do prvního políčka zadejte svůj e-mail.

Přihlásit se e-mailem

SMS s výzvou k ověření údajů

V den převedení služeb jsme vám poslali odkaz pro ověření vaší identity.

Ověřit údaje

Vyplňte variabilní symbol nebo číslo plátce

Použijte variabilní symbol z jakékoliv exUPC faktury před převodem služeb. Nebo číslo plátce, které jsme vám poslali v SMS zprávě po úspěšném převedení, najdete ho také v každé SMS s Vyúčtováním.

Pro ověření vlastnictví zadejte informace o službě i o sobě

Potřebujeme jen základní informace a dostanete na výběr z jasných možností.

Heslo vám pošleme SMS zprávou

Na vaše telefonní číslo pošleme heslo k přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone a pro komunikaci na lince 800 770 077. Buďte prosím trpěliví, může trvat několik minut, než dorazí.

Použijte číslo plátce a heslo, které jste si v předchozím kroku vygenerovali a přihlaste se do Můj Vodafone.

Přihlásit se

Obnovte si heslo do Můj Vodafone

Obnovit heslo online

Jak získám své administrátorské heslo po převedení do Vodafonu?

Často kladené otázky

Jak se přihlásím do samoobsluhy Můj Vodafone, když už nemám k dispozici SMS s přihlašovacími údaji?

Jak se přihlásím, když jsem Můj Vodafone používal již před převedním exUPC služeb (mám ještě mobilní tarif apod.)?

Jak si mohu změnit své heslo?