Co mám dělat, když jsem omylem dobil jiné číslo?

Pokud jste omylem dobili jiné telefonní číslo:

  • Kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na *77, který ověří, zda toto číslo existuje.
  • Jestliže jste dobili existující telefonní číslo, bohužel vám nemůžeme peníze vrátit, protože nejsme oprávněni odebírat peníze ze zákaznických účtů - zkuste se proto domluvit s majitelem dobitého čísla, aby vám kredit vrátil.
  • V případě, že číslo, které jste dobili, neexistuje, tak vám peníze vrátíme - pošlete na naše reklamační oddělení písemnou žádost, která bude obsahovat kopii dokladu o zaplacení, jméno, adresu, dobité telefonní číslo a telefonní číslo, které jste chtěli dobít. Částku vám vrátíme poštovní poukázkou nebo na váš bankovní účet, pokud ho uvedete.
Naposledy upraveno 08. 11. 2020