Změna v technickém řešení Hlasové schránky

V říjnu 2020 jsme přecházeli na nové technické řešení Hlasové schránky. Pro vyzvednutí vzkazu je nezbytné nastavit nové heslo do Hlasové schránky.

Jak si nastavím nové heslo do své Hlasové schránky?

V menu své Hlasové schránky (zavoláním na *98 nebo 800 98 98 99) stiskněte po vyzvánění křížek.

Nové heslo vám zašleme prostřednictvím SMS zprávy nebo v případě pevné linky prostřednictvím zprávy hlasové.

Toto náhodně vygenerované heslo si můžete následně změnit.

Změna je možná v menu Hlasové schránky v části Nastavení hesla - Změna hesla.

Mění se s novým technickým řešením něco ve funkčnosti?

  • Po plánované odstávce je třeba si nastavit nové heslo.
  • Zároveň dochází ke změně v případě, že volající nezanechá hlasovou zprávu - nově nebudete informování o zanechaném vzkazu.
  • Všechny vaše již nahrané vzkazy zůstanou ve vaší Hlasové schránce i nadále přístupné, stejně jako ostatní parametry nastavení.
Naposledy upraveno 09. 11. 2020