Díky spolupráci Vodafonu se společností Mobil Pohotovost a její službou Cashtec můžete jednoduše a z pohodlí domova odprodat svůj nepoužívaný chytrý mobilní telefon nebo tablet.
Pro zjištění ceny vykupovaného zařízení navštivte speciální stránky pro výkup.
Odkaz najdete také v samoobsluze Můj Vodafone nebo na našem eShopu.
Vyberte typ zařízení a klikněte na Spočítat cenu. Dále vyberte značku (výrobce) a model telefonu či tabletu a zvolte správnou barvu a kapacitu paměti, pokud je k dispozici více variant.
Informace o přesném názvu svého zařízení a paměti najdete nejčastěji v Nastavení - Informace o zařízení. Také se můžete podívat do faktury nebo na originální krabičku.
Vyberte stav vykupovaného zařízení a doplňte požadované informace. Nezapomeňte podle pokynů odhlásit své uživatelské účty a odstraňte ze zařízení svá osobní data.
Snažte se co nejpřesněji určit stav vykupovaného zařízení, pomůže vám v tom popis na výkupní stránce.
Na následující stránce doplňte své osobní a kontaktní údaje.
Abychom mohli výkup provést, je potřeba vyplnit všechna pole.
Vyberte si způsob dopravy a zadejte svůj bankovní účet.
Vaše zařízení může bezplatně vyzvednout kurýr u vás doma, případně ho můžete odnést na sběrné místo DPD (kromě samoobslužných boxů).
Po odeslání všech údajů dostanete shrnutí všech informací do svého e-mailu.
Jakmile Mobil Pohotovost obdrží vaše zařízení, zkontroluje ho a do 2 dnů vám převede peníze na bankovní účet.
Pokud by stav vykupovaného zařízení neodpovídal vámi zvolené kategorii nebo to situace vyžaduje, bude vás Mobil Pohotovost kontaktovat e-mailem pro domluvu na dalším postupu.
Po úspěšném výkupu Mobil Pohotovost zařízení opraví a zrenovuje, aby mu dala druhý život.
Přejděte do Nastavení / Najděte v Apple ID své jméno / Vyberte své zařízení / Klikněte na „Najít iPhone“ / Zvolte Vypnout.
Další informace najdete v nápovědě k deaktivaci služby Najít na webu Apple a v článku "Co udělat, než svůj iPhone prodáte".
Přejděte do Nastavení / Google / Účet Google / Zabezpečení / Vyberte zařízení a klikněte na Odebrat.
Další informace najdete v nápovědě Googlu.
Informace o baterii najdete v Nastavení / Baterie / Kondice baterie a napájení.
Pokud na výkupní stránce nenajdete model svého zařízení, bohužel ho není možné vykoupit.
Ano, za takové zařízení však dostanete pouze symbolickou cenu, případně ho můžete odnést do prodejny Vodafonu a odevzdat do jednoho z recyklačních boxů.
Po zadání všech informací na výkupní stránce dostanete shrnutí výkupu na váš e-mail i s odkazem na detailní informace. Cashtec vás také bude průběžně informovat e-mailem.
Po obdržení vašeho zařízení provede Cashtec jeho kontrolu a pokud bude vše v pořádku, peníze vám odešle do 2 dnů.
V opačném případě dostanete e-mail s informací, proč nebylo možné výkup dokončit a co je potřeba udělat dál. Kdyby stav zařízení neodpovídal tomu, co jste vyplnili na výkupní stránce, došlo ke změně výkupní ceny a vy byste s ní nesouhlasili, zařízení vám Cashtec pošle bezplatně zpět.
Cenová nabídka platí 30 kalendářních dnů. Poté se může výkupní hodnota změnit.
Bude okamžitě zničena a nelze ji vrátit, proto ji nezapomeňte před odesláním vyjmout.
Tuto povinnost nám udává zákon č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Proto je nezbytné vyplnit i tyto informace. Děkujeme vám za spolupráci.