Vodafone RE-START – výkup vašeho telefonu či tabletu

Díky spolupráci Vodafonu se společností Mobil Pohotovost a její službou Cashtec můžete jednoduše a z pohodlí domova odprodat svůj nepoužívaný chytrý mobilní telefon nebo tablet.

  • Za svůj telefon či tablet dostanete férovou cenu.
  • Vše můžete vyřídit sami online, rádi vám však pomůžeme i v našich prodejnách, vy už pak pouze předáte vykupované zařízení dopravci.
  • Peníze obdržíte na svůj účet během několika dnů.

Jak výkup probíhá?

Pro zjištění ceny vykupovaného zařízení navštivte speciální stránky pro výkup.

Odkaz najdete také v samoobsluze Můj Vodafone nebo na našem eShopu.

Vyberte typ zařízení a klikněte na Spočítat cenu. Dále vyberte značku (výrobce) a model telefonu či tabletu a zvolte správnou barvu a kapacitu paměti, pokud je k dispozici více variant.

Informace o přesném názvu svého zařízení a paměti najdete nejčastěji v Nastavení - Informace o zařízení. Také se můžete podívat do faktury nebo na originální krabičku.

Vyberte stav vykupovaného zařízení a doplňte požadované informace. Nezapomeňte podle pokynů odhlásit své uživatelské účty a odstraňte ze zařízení svá osobní data.

Snažte se co nejpřesněji určit stav vykupovaného zařízení, pomůže vám v tom popis na výkupní stránce.

Na následující stránce doplňte své osobní a kontaktní údaje.

Abychom mohli výkup provést, je potřeba vyplnit všechna pole.

Vyberte si způsob dopravy a zadejte svůj bankovní účet.

Vaše zařízení může bezplatně vyzvednout kurýr u vás doma, případně ho můžete odnést na sběrné místo DPD (kromě samoobslužných boxů).

Po odeslání všech údajů dostanete shrnutí všech informací do svého e-mailu.

Jakmile Mobil Pohotovost obdrží vaše zařízení, zkontroluje ho a do 2 dnů vám převede peníze na bankovní účet.

Pokud by stav vykupovaného zařízení neodpovídal vámi zvolené kategorii nebo to situace vyžaduje, bude vás Mobil Pohotovost kontaktovat e-mailem pro domluvu na dalším postupu.

Po úspěšném výkupu Mobil Pohotovost zařízení opraví a zrenovuje, aby mu dala druhý život.

Jak mám vykupované zařízení zabalit a poslat?  

  • Uložte ho do malé krabičky nebo pevného obalu. Zbývající prostor v krabici vždy vyplňte vhodnou výplní (doporučujeme bublinkovou fólii). 
  • Odstraňte z krabičky případné staré přepravní štítky.
  • Nezapomeňte k telefonu nebo tabletu přidat kabel či nabíječku, pokud jste na výkupní stránce potvrdili jejich odeslání.
  • Pokud jste si vybrali vyzvednutí kurýrem, postará se o nalepení štítku na balíček kurýr. Jestli využijete sběrné místo DPD, nalepte na balíček přepravní štítek, který dostanete do e-mailu. Jen pozor - poslání přes samoobslužné boxy možné není.
  • Abychom předešli nepříjemnostem, věnujte prosím dostatečnou pozornost zabalení svého přístroje. Všechna vykupovaná zařízení jsou křehká zařízení, která mohou otřesy nenávratně poničit. Proto by měla být ideálně zabalena v bublinkové fólii a v krabici by neměl zůstat volný prostor, tj. zařízení by nemělo mít možnost se vůbec pohybovat. Za poškození zařízení při přepravě nemůžeme ručit.

Co mám se svým telefonem nebo tabletem před odesláním udělat?

  • Zálohujte si svá uživatelská data a nezapomeňte je ze zařízení smazat.
  • Odeberte z telefonu uživatelské účty (Google, Apple...), vypněte službu pro dohledání telefonu (např. Najít iPhone), deaktivujte všechny kódy PIN a uveďte telefon do továrního nastavení.
  • Vyjměte SIM kartu nebo vymažte eSIM, vyjměte případnou paměťovou kartu.

Jak vypnu funkci Najít iPhone? 

Přejděte do Nastavení / Najděte v Apple ID své jméno / Vyberte své zařízení / Klikněte na „Najít iPhone“ / Zvolte Vypnout.   

Jak odeberu ze svého zařízení účet Google?

Přejděte do Nastavení / Google / Účet Google / Zabezpečení / Vyberte zařízení a klikněte na Odebrat.

Další informace najdete v nápovědě Googlu.

Jak v iPhonu zjistím stav baterie?

Informace o baterii najdete v Nastavení / Baterie / Kondice baterie a napájení.

Jak se můžu spojit s Cashtecem?

  • Využijte kontaktní formulář, který najdete na stránce Detail výkupu - odkaz najdete v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi po zadání výkupu na stránkách Cashtec.
  • Cashtec také můžete kontaktovat e-mailem na info@cashtec.cz.

Co když své zařízení na výkupní stránce nenajdu?

Pokud na výkupní stránce nenajdete model svého zařízení, bohužel ho není možné vykoupit.

Mohu odprodat poškozené či rozbité zařízení?  

Ano, za takové zařízení však dostanete pouze symbolickou cenu, případně ho můžete odnést do prodejny Vodafonu a odevzdat do jednoho z recyklačních boxů.    

Jak mohu sledovat průběh výkupu?

Po zadání všech informací na výkupní stránce dostanete shrnutí výkupu na váš e-mail i s odkazem na detailní informace. Cashtec vás také bude průběžně informovat e-mailem.

Jak dlouho bude kontrola vykupovaného zařízení trvat? Co když po kontrole dojde ke změně výkupní ceny?

Po obdržení vašeho zařízení provede Cashtec jeho kontrolu a pokud bude vše v pořádku, peníze vám odešle do 2 dnů.

V opačném případě dostanete e-mail s informací, proč nebylo možné výkup dokončit a co je potřeba udělat dál. Kdyby stav zařízení neodpovídal tomu, co jste vyplnili na výkupní stránce, došlo ke změně výkupní ceny a vy byste s ní nesouhlasili, zařízení vám Cashtec pošle bezplatně zpět.

Jak dlouho platí cenová nabídka? 

Cenová nabídka platí 30 kalendářních dnů. Poté se může výkupní hodnota změnit.  

Co se stane, když v nepoužívaném telefonu zapomenu svou SIM kartu?  

Bude okamžitě zničena a nelze ji vrátit, proto ji nezapomeňte před odesláním vyjmout.

Proč musím při výkupu uvádět své rodné číslo a číslo občanského průkazu?

Tuto povinnost nám udává zákon č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Proto je nezbytné vyplnit i tyto informace. Děkujeme vám za spolupráci.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone