Mám zájem o Red+ tarif. Jak si ho můžu pořídit?

Ještě u Vodafonu nejsem

  • Tarif si můžete objednat v prodejně Vodafonu nebo telefonicky na čísle 800 777 777.
  • V případě telefonické nebo on-line objednávky vám SIM kartu doručíme poštou nebo kurýrní službou, a to obvykle do 2 pracovních dnů.

Mám u Vodafonu předplacenou kartu

  • Zastavte se v naší prodejně nebo nám zavolejte na Linku péče o zákazníky *77, kde vám pomůžeme.
  • V prodejně proběhne změna hned, telefonicky během několika dní, podívejte se na podrobnosti.

Mám u Vodafonu paušální tarif

  • Na nový tarif můžete přejít, i když už u nás máte smlouvu se závazkem. Při změně s vámi aktualizujeme smlouvu, vše bude bez poplatku, pokud dodržíte nastavenou výši minimální měsíční útraty, která je uvedena ve smlouvě.
  • Kdybyste přechodem na nový tarif snižovali výši minimální měsíční útraty, ověřte si s námi, za jakých podmínek to bude možné u vaší smlouvy.
  • Pokud jste nefiremní zákazník nebo podnikající fyzická osoba a k tarifu jste si v posledních 24 měsících nepořizovali zařízení se slevou (na splátky), bude změna na nový tarif vždy bez poplatku.
  • Změnu na nový tarif můžete zařídit přes Můj Vodafone, telefonicky na Lince péče o zákazníky *77 i v našich prodejnách.

Mohlo by se vám hodit:

Naposledy upraveno 18. 12. 2020