Jak přejdu z dobíjení na tarif (platbu přes Vyúčtování)?
Na tarif můžete přejít s operátorem na čísle *77 nebo zajděte do prodejny Vodafonu.
Vyberte si tarif podle vašich potřeb z aktuálních tarifů. Pokud si nejste výběrem jisti nebo potřebujete poradit, navštivte kteroukoli z našich prodejen.
Jak probíhá přechod na tarif?
V prodejně vás prodejce ověří podle vašich dokladů totožnosti (občanský průkaz a druhý doklad, například cestovní pas), proto si je nezapomeňte vzít s sebou. Předcházíme tak možnému zneužití vašich dat a objednání služeb neoprávněnou osobou. Změna platební metody proběhne po ověření osobních údajů zdarma ihned.
Při telefonické změně budeme kvůli bezpečnosti a ochraně vašich údajů potřebovat ověřit vaše doklady. Proto k vám pošleme kurýra, který si ověří váš občanský průkaz a následně změnu dokončíme. Vše vám pak potvrdíme informační SMSkou.
Případný nevyčerpaný standardní kredit vám převedeme do přeplatku na platbu Vyúčtování.
Na jednom zákaznickém účtu můžete mít telefonní čísla s různými platebními metodami. Změnu platební metody lze uskutečnit vždy po 30 dnech od její poslední změny.