Jak si přesměruji pevnou linku na mobil?

Přesměrování je možné s naší službou Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.

Co služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil nabízí?

  • Pevné telefonní číslo vám zdarma přesměrujeme na váš mobilní telefon. Můžete tedy hovory přijímat odkudkoliv, nejste vázání na pevnou linku v kanceláři/doma.
  • Pevné telefonní číslo je pouze virtuální, není tedy možné z něj volat, slouží pouze pro příchozí přesměrované hovory.
  • Službu mohou využít nefiremní i firemní zákazníci, se smlouvou i bez smlouvy. S předplacenou kartou službu využít nejde.

Jak služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil funguje?

  • Získáte virtuální geografické telefonní číslo.
  • Hovory směrované na toto geografické telefonní číslo vám přesměrujeme na vaše mobilní telefonní číslo.
  • Obě telefonní čísla (geografické i mobilní) musí být vedená pod stejným zákaznickým účtem.

Geografické telefonní číslo se přiděluje podle kraje, kde je používané. To stanoví číslovací plán (např. Pardubický kraj má předvolbu 46).

Kdy se může služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil hodit?

  • Používáte pevné telefonní číslo již několik let, ale častěji jste k zastižení na mobilním telefonu.
  • Vaši zákazníci, známí mají kontakt na pevnou linku, takže by nebylo praktické telefonní číslo zrušit.
  • Chcete mít pevné telefonní číslo (někdy působí více věrohodně), ale nepotřebujete mít pevný telefon umístěný v kanceláři/doma.

Výhody služby Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.

  • nízká měsíční cena,
  • není nutné datové připojení ani další koncová zařízení (pevný telefon),
  • rychlé zřízení,
  • příchozí hovory můžete pohodlně vyřídit na svém mobilním telefonu,
  • nemusíte si kupovat žádný speciální hardware (pevný telefon, modem).

Jak si mohu službu aktivovat?

  1. na lince *77 (800 77 00 77)
  2. prodejně Vodafonu

Mohu si změnit telefonní číslo, na které chci pevné číslo přesměrovat?

Ano, změna je zdarma a můžete ji zadat v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání.

Přenos pevného čísla od jiného poskytovatele

Zjistěte si svůj přenosový kód.

Přenosový kód OKU najdete ve vyúčtování nebo v samoobsluze operátora.

Přenosový kód nahlaste ve Vodafonu (telefonicky na 800 777 777 / v prodejně ).

Při objednávce služby nastavíme datum přenosu. Od toho dne pak budete moci službu v naší síti využívat.

Ceny služby najdete v Ceníku. Kompletní podmínky jsou k dispozici na této stránce.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone