Jaké služby mohu využít, když chci volat z pevného/stolního telefonu?

Na výběr máte ze 3 možností:

  1. Fixní linka - Volání z IP telefonu přes DSL (pro firemní zákazníky s rámcovou smlouvou)
  2. Pevná linka
  3. Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil

Pokud využíváte pevné telefonní číslo u jiného poskytovatele, můžete si ho k Vodafonu přenést. Jak na to, píšeme na této stránce.

Fixní linka - Volání z IP telefonu přes DSL

Tuto službu mohou využít naši firemní zákazníci s rámcovou smlouvou.

Číslo pevné linky je geografické číslo a přiděluje se podle kraje, ve kterém je číslo používané. Je možné ho zřídit pouze na jedné konkrétní adrese, kterou během objednávání čísla zadáte do našeho systému a souhlasíte s tím, že číslo budete využívat pouze tam.

Služba nabízí 2 varianty:

  1. Fixní linka- máte stolní telefon s pevným telefonním číslem a hovory jsou uskutečněny pomocí datové sítě (Vodafone DSL)
  2. Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil (o této variantě píšeme níže na této stránce)

Co potřebuji pro využívání služby Fixní linka - Volání z IP telefonů v rámci DSL?

  • Připojení k internetu DSL s pevnou IP adresou
  • Rámcovou smlouvu s Vodafonem
  • Telefonní linku s geografickým telefonním číslem a nastaveným tarifem pro volání
  • IP telefon zakoupený u Vodafonu

Výhody služby Fixní linka

  • K jedné službě Vodafone DSL můžete připojit až 4 pevné telefony (Pevný internet ADSL 2/6/8 Mbps a Pevný internet VDSL 2 Mbps - 2 telefony; Pevný internet VDSL 8/20/50/100 Mbps - 3-4 telefony).
  • Pevné číslo si můžete přidat do vaší VPN sítě.
  • Hovory z IP telefonu můžete přepojit na mobilní telefonní číslo ve firmě, na displeji mobilního telefonu s pak zobrazí číslo toho, kdo přepojuje.

Kolik služba stojí?

  • Cena zahrnuje cenu za internetové připojení a cenu za pevné číslo.
  • Dále je potřeba u Vodafonu zakoupit IP telefon/příslušenství.
  • Výsledná cena se vždy odvíjí podle vybrané varianty služby. Na našich stránkách nám zanechte kontaktní číslo, ozveme se vám a s objednávkou služby vám pomůžeme.

Podmínky služby najdete tady.

Pevná linka

K pevnému internetu si můžete pořídit i pevnou linku. Službu si můžete objednat na našich stránkách - zanechte nám kontakt a my se vám ozveme.

Co potřebuji pro využívání služby Pevná linka?

  • Internetové připojení
  • Telefonní číslo - geografické telefonní číslo, které vám přidělíme, nebo si ho můžete přenést od jiného poskytovatele
  • Telefonní přístroj - můžete si ho pronajmout od nás, případně můžete využít jakýkoliv telefonní přístroj s možností tónové volby a zapojením pomocí konektoru RJ-11 (standardní telefonní konektor)
  • Modem

Výhody služby Pevná linka

  • Aktivace služby je zdarma.
  • K jednomu modemu můžete připojit až dvě služby Pevná linka.
  • Datové i hlasové služby na jednom místě - můžete využít stejný modem pro připojení k internetu i pro Pevnou linku.
  • Číslo Pevné linky si můžete zařadit do vaší VPN sítě.
  • Pevnou linku si můžete přesměrovat na mobil se službou Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.

Doplňkové služby a jejich nastavení

U Pevné linky můžete využít několik doplňkových služeb - např. hlasovou schránku nebo přesměrování hovorů. Nastavíte si je snadno pomocí zkrácených kódů:

Nastavení doplňkových služeb najdete také v samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte číslem vaší Pevné linky (nebo e-mailem, pokud máte aktivní přihlašování e-mailem) a heslem.

Podmínky služby najdete tady.

Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil

Co služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil nabízí?

  • Pevné telefonní číslo vám zdarma přesměrujeme na váš mobilní telefon. Můžete tedy hovory přijímat odkudkoliv, nejste vázání na pevnou linku v kanceláři/doma.
  • Pevné telefonní číslo je pouze virtuální, není tedy možné z něj volat, slouží pouze pro příchozí přesměrované hovory.
  • Službu mohou využít nefiremní i firemní zákazníci, se smlouvou i bez smlouvy. S předplacenou kartou službu využít nejde.

Jak služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil funguje?

  • Získáte virtuální geografické telefonní číslo.
  • Hovory směrované na toto geografické telefonní číslo vám přesměrujeme na vaše mobilní telefonní číslo.
  • Obě telefonní čísla (geografické i mobilní) musí být vedená pod stejným zákaznickým účtem.

Geografické telefonní číslo se přiděluje podle kraje, kde je používané. To stanoví číslovací plán (např. Pardubický kraj má předvolbu 46).

Kdy se může služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil hodit?

  • Používáte pevné telefonní číslo již několik let, ale častěji jste k zastižení na mobilním telefonu.
  • Vaši zákazníci, známí mají kontakt na pevnou linku, takže by nebylo praktické telefonní číslo zrušit.
  • Chcete mít pevné telefonní číslo (někdy působí více věrohodně), ale nepotřebujete mít pevný telefon umístěný v kanceláři/doma.

Výhody služby Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.

  • nízká měsíční cena
  • není nutné datové připojení ani další koncová zařízení (pevný telefon)
  • rychlé zřízení
  • příchozí hovory můžete pohodlně vyřídit na svém mobilním telefonu
  • nemusíte si kupovat žádný speciální hardware (pevný telefon, modem)

Jak si mohu službu aktivovat?

  1. na lince *77 (800 77 00 77)
  2. prodejně Vodafonu

Mohu si změnit telefonní číslo, na které chci pevné číslo přesměrovat?

Ano, změna je zdarma a můžete ji zadat v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání.

Ceny služby najdete v Ceníku. Kompletní podmínky jsou k dispozici na této stránce.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone