Vodafone

Nestíhám zaplatit Vyúčtování včas. Co dělat?

Jsou 2 možnosti, aby se vám nezablokovaly služby:

  1. Posuňte si zdarma datum blokace služeb - běžte v samoobsluze Můj Vodafone do sekce Účet - Stav účtu. Tuto možnost zde uvidíte, pokud splňujete podmínky a máte dobrou platební historii (vystavená alespoň 3 Vyúčtování, z toho první 2 včas uhrazená).
  2. Zavolejte nám zdarma na 800 77 11 77 - pokud to bude možné, můžeme se domluvit na posunutí data blokace, za kterou účtujeme poplatek v souladu s platným Ceníkem služeb.
Chcete mít jistotu včasné úhrady?

Na každém Vyúčtování vždy najdete datum splatnosti. To je poslední termín, kdy by měla být platba připsána na náš účet. Vyberte si nejlepší a nejrychlejší způsob platby.

Co může nastat, když není Vyúčtování uhrazeno včas?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace