nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak zjistím své zúčtovací období?

Přihlaste se na muj.vodafone.cz.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
Zvolte sekci Účet - Základní informace.
V horní části vpravo na této stránce se dozvíte, kdy začíná vaše zúčtovací období.
Image Zúčtovací období

Své zúčtovací období najdete i na první stránce Vyúčtování.

Jaké zúčtovací období si mohu vybrat?
  1. Tarifní zákazníci si mohou vybrat zúčtovací období ke 4., 10., 16., 20. nebo 25. dni v měsíci.
  2. Zúčtovací období pro zákazníky předplacených Vodafone karet je vždy 1. kalendářní den v měsíci.
Některé služby nebo balíčky mají svůj vlastní den, ke kterému se obnovují (podle data, kdy byly aktivovány). Platí to např. pro Balíčky ke kartě FIX s obnovováním po měsíci.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace