nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co mám dělat, když mi nefunguje příchozí volání v ČR?

Vyzkoušejte a zkontrolujte následující:

Vypněte a zapněte váš mobilní telefon.
I tato jednoduchá rada někdy opravdu pomůže.
Zkontrolujte, že nemáte na telefonu nastavený režim Letadlo.
Někdy si můžete do režimu Letadlo překliknout i omylem a pak váš telefon nefunguje, jak má.
Zkontrolujte, že nemáte v telefonu zadanou blokaci příchozích hovorů.
Pro zrušení všech blokací v telefonu vytočte kód #330*blokovací heslo#. Blokovací heslo je 0000, pokud jste si ho nezměnili (s VoLTE/Wi-Fi voláním kód nefunguje a blokování si můžete zkontrolovat/zrušit v samoobsluze Můj Vodafone)
Vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.
Pokud bude fungovat a jedná se o chybu telefonu, můžete telefon reklamovat.
Ověřte si, že nemáte z nějakého důvodu (pozdní platba, blokace z důvodu ztráty nebo krádeže) služby blokované na SIM kartě.
V samoobsluze Můj Vodafone najdete případné blokace v přehledu pod možností Omezení služeb.
U předplacené karty zkontrolujte její platnost.
Pokud jste kredit nedobili víc jak 13 měsíců, tak kartu automaticky rušíme.
Zkontrolujte, jestli nemáme výpadek sítě.
Je to nepříjemné, ale ani my se z různých důvodů nevyhneme výpadkům sítě. V Mapě pokrytí v záložce Stav sítě si po zadání vaší adresy můžete ověřit, jestli tam signál máme aktuálně v pořádku.

Pokud ani jedna z výše uvedených rad nepomůže a stále vám nepůjde volat, kontaktujte naši Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace