Reklamovat můžete telefony a datová zařízení zakoupené u Vodafonu v České republice. Reklamaci můžete uplatnit jedním z těchto způsobů:
- Navštivte jednu z Vodafone prodejen.
- Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: Vodafone centrální sklad, Muff Logistics, Průmyslová 7, 102 00 Praha 10. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
- Navštivte vybrané servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat.
Co udělat před předáním telefonu k reklamaci:
- Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
- Připravte si Záruční list nebo fakturu, abychom mohli reklamaci přijmout.
- Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení), u Androidu odhlaste svůj Google účet, u iPhonu je nutné vypnout službu Find my iPhone.
- Pro více informací k reklamacím se můžete podívat na Reklamační řád Vodafonu.
Telefon jsem koupil od původního kupujícího, můžu ho u vás reklamovat?
- Podle platné legislativy i našeho Reklamačního řádu může reklamaci uplatnit pouze kupující, tedy ten, jehož jméno je uvedeno na faktuře a zboží od Vodafonu kupoval.
- Pokud nejste původním kupujícím, umožníme vám telefon předat k reklamaci opravou, pokud budete mít Záruční list nebo fakturu za zboží.
- Nemůžete si ale nechat vrátit peníze (odstoupit od kupní smlouvy) nebo telefon vyměnit v případě, že jde např. o opakovanou reklamaci nebo vadu není možné odstranit opravou, to může udělat jen kupující.
Jak můžu reklamovat TV značky Sony?
Pořídili jste si u nás televizor Sony a máte k němu technický dotaz nebo ho potřebujete reklamovat? Obraťte se prosím přímo na servisní centrum Sony, kde vám poradí, jak postupovat.
- Telefonicky - na čísle 272 650 240
- E-mailem - na adresu info@sony-servis.cz
Mám potíže s telefonem značky Sony, co mám dělat?
Než pošlete telefon do servisu doporučujeme kontaktovat infolinku Sony nebo zkuste přehrát software vašeho telefonu.
- Informace o vašem telefonu a tipy pro vyřešení potíží naleznete na stránkách podpory Sony.
- Infolinka Sony má číslo 844 550 055 (hovory nejsou zahrnuty ve volných minutách).
- Můžete také poslat dotaz či žádost o zpětné zavolání přes kontaktní formulář.