nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices Vodafone

Máte potíže s připojením přes USB modem?

Jestli se vám při instalaci programu modemu zobrazuje chyba a instalaci není možné dokončit:

  1. zkontrolujte parametry vašeho počítače
  2. nainstalujte si aktuální verzi ovládacího programu
  3. podívejte se na odpovědi na nejčastější otázky níže
  4. pokud zde nenajdete odpověď, můžete se zeptat také v našem Techfóru
Mám novou SIM a modem se s ní nehlásí do sítě?

Jako první zkontrolujte, že na SIM kartě nemáte zapnutý PIN kód.

Nedaří se mi instalace ovládacího programu?

Podívejte se do návodu k modemu, jestli váš počítač splňuje minimální nároky na instalaci aplikace. Pro instalaci musíte mít oprávnění správce počítače (administrátora). Pokud používáte Windows XP, ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější aktualizaci Service Pack.

Program zobrazuje překročený datový limit?

Tato hláška je pouze informativní, po jejím potvrzení se můžete připojit. Informuje vás o překročení datového limitu nastaveného v aplikaci, nikoliv na SIM kartě. V aplikaci můžete mít nastavený nižší limit, než je objem dat u vašeho datového tarifu na SIM.

Limit dat nastavený v aplikaci si můžete změnit. Otevřete aplikaci Vodafone Mobile Connect Lite (Vodafone Mobile Broadband) a zvolte:

  • v levé nabídce Statistika
  • vyberte Nastavit limit
  • nastavte novou hodnotu (např. podle objemu dat u vašeho tarifu)
  • zrušte zaškrtávací políčka v části Nastavit výstrahy
  • potvrďte kliknutím na OK

V aplikaci Vodafone Mobile Broadband pro novější modely (např. modem K5150) je postup následující:

  • nejprve v aplikaci vyberte Nastavení
  • v novém okně klikněte v pravé části na Celkový objem
  • zde můžete počítadlo v části Stav mobilního širokopásmového připojení resetovat
Připojení není stabilní a přepíná se mezi 2G/3G/LTE?

Toto se může stát, pokud je signál lepší technologie slabý a modem neudrží přihlášení v rychlejší síti. Zkuste modem (např. pomocí USB kabelu) umístit na vhodnější místo, kde bude signál silnější. V ovládací aplikaci můžete v nastavení sítě vybrat, zda má modem preferovat určitou síť. Podívejte se na postup pro Windows u modemu K5150. U Mac OS je třeba přejít do ovládací aplikace, kde nejprve na kartě "Hlavní" připojení odpojíte. Pak přejděte do karty "Zařízení", kde uvidíte roletku s výběrěm režimů sítě.

Počítač nevyhledá přítomnost modemu?

V tomto případě zkuste vložit modem do jiných USB portů. Pokud byl u modemu přiložen i prodlužovací kabel, zkuste připojit modem i tímto způsobem.

Zobrazuje se chyba "RAS 619"?

Ve většině případů stačí vypojit modem a restartovat počítač. Pokud potíže přetrvávají, zkontrolujte, zda máte aktivní některý z datových tarifů, dále signál a správně zadaný přístupový bod (APN v položce "Správa připojení" nastavte internet), položky "Uživatelské jméno" a "Heslo" ponechte prázdné. Občas pomůže zrušení kódu PIN na SIM kartě. Vložte SIM do telefonu a vypněte požadavek na zadání PINu po zapnutí.

Zobrazuje se chyba "RAS 608"?

Pokud se vám objevuje uvedená chyba, doporučujeme nainstalovat plnou verzi softwaru VMC. Stáhněte si novou verzi z této stránky. Odinstalujte původní verzi z počítače, restartujte ho a poté nainstalujte novou verzi. Teprve až na závěr připojte modem.

Nejde stisknout tlačítko "Připojit" a nebo se nenačte síť?

Připojení jde nastavit i ručně v Ovládacích panelech. V položce Telefon a modem je potřeba zadat u modemu správný AT příkaz (at+cgdcont=1,"ip","internet"), poté nastavit nové připojení s vytáčeným číslem *99***1# (uživatelské jméno a heslo je vždy prázdné). Pokud se připojení nepodaří, kontaktujte operátora na lince *77.

Modem je připojený, ale připojení nefunguje?

Zkontrolujte nastavení antiviru nebo firewallu ve svém počítači. Pokud by potíže trvaly, kontaktujte nás na *77.

Proč mi modem nefunguje v tabletu?

USB modemy od Vodafonu jsou určeny pro připojení počítače nebo notebooku k internetu. Pokud máte tablet, který podporuje připojení modemu, informujte se prosím přímo u výrobce, zda přidal podporu pro námi prodávané modemy. Vodafone negarantuje funkčnost modemů v tabletech.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace