Jakou splatnost má vyúčtování OneNet? (ADMIN)

Splatnost OneNet vyúčtování je standardně 30 dní, pokud nemáte domluvené jiné individuální podmínky s delší dobou splatnosti ve vaší rámcové smlouvě OneNet.

Konkrétní datum splatnosti je vždy uvedeno ve vystaveném vyúčtování v položce Datum splatnosti částky za zúčtované období. Toto datum je nejzazším datem připsání částky na náš bankovní účet. V případě, že dojde k prodlení platby, jsou příslušná telefonní čísla a administrativní osoby informovány e-mailem nebo SMS zprávou o nutnosti uhradit pohledávku co nejdříve to bude možné.

Vyúčtování, která nejsou ještě uhrazená najdete:

  • v přehledu na domovské stránce OneNet samoobsluhy sekce Platby - Zbývá uhradit - Stav peněženek
  • ve OneNet samoobsluze v menu Vyúčtování - Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování

Pokud nestihnete Vyúčtování uhradit do data splatnosti, můžeme vám v souladu s Ceníkem služeb naúčtovat Poplatek za upomínku a následnou Blokaci služeb.
Za platbu vždy zodpovídá mateřská společnost na kterou je vedená rámcová smlouva OneNet. Pro jistotu včasné platby doporučujeme aktivovat vašim zaměstnancům platbu Inkasem.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone