Kdy se vystaví měsíční vyúčtování OneNet za služby a kde ho najdu? (ADMIN)

Vaše měsíční vyúčtování včetně podrobných výpisů se automaticky vystaví vždy v prvním týdnu v měsíci.

Vyúčtování můžete získat z několika zdrojů:

OneNet samoobsluha

  • Nové vyúčtování a detailní výpisy najdete ve vaší OneNet samoobsluze nejpozději do 10. dne v měsíci.
  • Pokud jste firemní Administrátor, vaše vyúčtování najdete v samoobsluze v menu Vyúčtování - Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování. Uživatel, který nemá opravnění na zobrazení, se s tímto požadavkem musí obrátit na svého firemního Administrátora (určená osoba ve vaší firmě, u které pracujete, nebo osoba, od které vaší SIM kartu máte).
  • Součástí měsíčního vyúčtování je souhrnné vyúčtování ve formátu .PDF a podrobné výpisy ve formátech .PDF, .XLS, .XML a .CSV (podrobné vyúčtování je uloženo v několika datových mutacích a umožňuje vám s obsahem dále pracovat v různých individuálních aplikacích).
  • Všechny formáty podrobného výpisu jsou k dispozici po dobu 6 měsíců, poté jsou z důvodu GDPR smazány. V případě, že s dokumenty potřebujete i v budoucnu pracovat, doporučujeme pravidelné stahování a jejich zálohu.

Formáty podrobných výpisů

Elektronicky e-mailem

  • Vyúčtování zasíláme nejpozději do 10. dne v měsíci z e-mailové adresy VIP@vodafone.cz na vámi definovaný e-mail.
  • E-mail, na který faktury odešleme, si nastavíte v samoobsluze v menu Vyúčtování - Nastavení vyúčtování - Peněženky, vyberete požadovanou peněženku a v sekci Doručení Vyúčtování nastavte jeden nebo více e-mailových adres.
  • Po nastavení e-mailu je potřeba nejpozději do 48 hodin provést validaci e-mailové adresy (na váš e-mail přijde notifikace, kterou potvrdíte správnost).
Hromadná validace e-mailových adres

Papírové přes Českou poštu

  • Posíláme souhrnné vyúčtování i detailní vyúčtování. Vyúčtování je pro vás zdarma, ale z hlediska úspory životního prostředí pro budoucí generace budeme rádi, když si vyberete z výše uvedených variant.
  • Korespondenční adresu pro zaslání lze nastavit ve OneNet samoobsluze v menu Vyúčtování - Nastavení vyúčtování - Peněženky v sekci Doručení Vyúčtování.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone