Vyúčtování OneNet mi ještě nedorazilo (ADMIN)

Všechna vaše vyúčtování najdete v elektronické podobě ve OneNet samoobsluze v menu Vyúčtování - Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování.

Důvodů, proč vám vyúčtování nedorazilo, může být několik:

  • Vyúčtování ještě nebylo vystaveno (zasíláme ho nejpozději do 10. dne v měsíci).
  • E-mailová adresa VIP@vodafone.cz, ze které vyúčtování odesíláme, skončila ve vašem spamu (ověřte u svého poskytovatele e-mailové pošty v sekci Nevyžádaná pošta/Spam).
  • Neproběhla-li prvotní validace e-mailové adresy (na váš e-mail přišla notifikace, kterou bylo nutné do 48 hodin potvrdit), je potřeba nechat validovat adresu znovu.
  • Příloha vyúčtování má větší velikost MB, než je maximální limit velikosti příloh stanovený vaší firmou.
  • V případě, že jde o opravný daňový doklad (dobropis nebo vrubopis), jeho vystavení podléhá internímu schválení a doba vystavení může být delší (běžně 30 dnů) - stav vyřízení můžete ověřit na lince 800 77 77 80.
  • Pokud vám zasíláme vyúčtování Českou poštou, ověřte ve OneNet samoobsluze v menu Vyúčtování - Nastavení vyúčtování - Peněženky správně nastavenou korespondenční adresu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone