Co mám dělat, když mi nesouhlasí/nerozumím nějaké položce na OneNet vyúčtování? (ADMIN/UŽIVATEL)

V případě, že není na vašem vyúčtování cokoliv v pořádku, je možné na danou fakturu uplatnit reklamaci. Jde například o následující situace:

  • chybné údaje v názvu firmy či adresy
  • nesoulad v dílčích cenách/nesrozumitelné položky
  • neuplatněná smluvní sleva
  • kterékoliv další specifické požadavky vyplývající z vaší rámcové smlouvy

Reklamaci OneNet vyúčtování můžete uplatnit do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Jakýkoliv dotaz k nesrovnalosti ve vaší faktuře můžete poslat:

  • (pro Administrátora) e-mailem na svého osobního konzultanta (jmeno.prijmeni-osobnipece@vodafone.com)
  • písemně na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Péče o zákazníky One Net, náměstí Junkových 2/2808, 155 00 Praha 5

Na podanou reklamaci odpovídáme nejpozději v zákonné lhůtě, tj. do 1 měsíce od jejího doručení. Pokud je třeba pro vyřešení reklamace jednat se zahraničním poskytovatelem, vyřizujeme reklamaci nejpozději do 2 měsíců od jejího doručení. Ujišťujeme vás však, že se vaší stížností budeme zabývat v co nejkratším termínu a budeme se snažit ho vyřešit co nejdříve.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone