Je možné rozdělit firemní telefonní čísla do skupin a oddělit soukromou a pracovní útratu? (ADMIN)

Individuální vyúčtování je možné nastavit aktivací služby Vyúčtování na míru.

Ve OneNet samoobsluze lze v menu Vyúčtování - Nastavení Vyúčtování - Peněženky vytvořit tzv. individuální peněženky. V nastavení peněženky je možné definovat, které služby se budou účtovat individuálně uživateli a které půjdou na hlavní firemní peněženku (stejné telefonní číslo tak může figurovat na více fakturách v měsíci).

Návod, jak vytvořit individuální peněženku, najdete v našem videonávodu.

Na vyúčtování z individuální peněženky se objeví:

  • Jako Odběratel vždy mateřská firma, která má s Vodafonem uzavřenou rámcovou smlouvu.
  • Jako Příjemce je vedena osoba, které je následně posíláno vyúčtování.

Každému uživateli můžete nastavit jeden z těchto způsobů Vyúčtování:

  • Všechny náklady kromě jednorázových poplatků
  • Útrata překračující uživatelský limit
  • Vyúčtování vámi zvolených služeb
  • Volání na soukromá čísla

Podmínky služby najdete na našich stránkách.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone