Hlasová schránka funguje jako osobní záznamník, na kterém vám mohou volající zanechat svůj vzkaz, když nemůžete přijmout příchozí hovor, nebo vám v ní mohou vaši zákazníci zanechat například objednávky po pracovní době. Záleží na typu schránky, kterou si vyberete.
Vybrat si můžete ze 2 typů hlasové schránky:
Jděte ve vašem telefonu do menu.
Vyberte položku Nastavení > Nastavení hovorů > Přesměrování (vše najdete v manuálu pro váš telefonní přístroj).
Nastavte přesměrování do Hlasové schránky.
Je třeba zadat formát 967xxxxxxxxx (místo x doplňte své telefonní číslo v devítimístném formátu, např. 967123456789).
Zrušit Přesměrování můžete:
Hlasová schránka vás o přijatém vzkazu informuje:
Zpráva obsahuje telefonní číslo volajícího a odesílá se pouze v případě, že volající zanechá hlasovou zprávu.
Vzkazy v Hlasové schránce si můžete:
Pokud voláte z jiného čísla, je nutné znát heslo do Hlasové schránky. Vyzvednutí vzkazu z vlastního telefonního čísla je zdarma. Při vyzvednutí z jiného telefonního čísla zaplatíte za hovor, podle vašeho tarifu, jako za volání do sítě Vodafone.
Přijaté vzkazy si také můžete zdarma nechat posílat na e-mail ve formě zvukového souboru. Po nahrání vzkazu do Hlasové schránky vám zvukový soubor přepošleme na e-mail a vy si tak můžete zprávu poslechnout ve vašem počítači.
Stáhněte si: