Co je Hlasová schránka a jak ji používat ve OneNetu?

Hlasová schránka funguje jako osobní záznamník, na kterém vám mohou volající zanechat svůj vzkaz, když nemůžete přijmout příchozí hovor, nebo vám v ní mohou vaši zákazníci zanechat například objednávky po pracovní době. Záleží na typu schránky, kterou si vyberete.

Vybrat si můžete ze 2 typů hlasové schránky:

  1. Osobní hlasová schránka - je určena pro vaše osobní využití a je dostupná pro každého uživatele mobilního i pevného telefonního čísla.
  2. Skupinová hlasová schránka
  • Nepatří žádné konkrétní osobě.
  • Přijímá vzkazy a okamžitě je předává e-mailem.
  • Můžete ji využít pro potřeby firmy nebo její části, například pro ukládání vzkazů volajících na hlavní telefonní číslo firmy mimo pracovní dobu.

Jak aktivovat Hlasovou schránku pro OneNet?

  • Hlasová schránka se aktivuje automaticky při prvním zavolání na vlastní schránku, nebo pokud volající zanechá první vzkaz.
  • Můžete ji změnit ve OneNet Internetové samoobsluze.

Jak zadat a zrušit přesměrování do Hlasové schránky v menu telefonu pro OneNet?

Jděte ve vašem telefonu do menu.

Vyberte položku Nastavení > Nastavení hovorů > Přesměrování (vše najdete v manuálu pro váš telefonní přístroj).

Nastavte přesměrování do Hlasové schránky.

Je třeba zadat formát 967xxxxxxxxx (místo x doplňte své telefonní číslo v devítimístném formátu, např. 967123456789).

Zrušit Přesměrování můžete:

  1. v menu Nastavení telefonu
  2. přes Linku péče o významné zákazníky na čísle 800 777 780
  3. pomocí zkráceného kódu - zadáte kód ##002# a stisknete tlačítko pro volání

Jak se dozvíte, že máte vzkaz ve OneNet Hlasové schránce?

Hlasová schránka vás o přijatém vzkazu informuje:

  1. bezplatnou SMSkou
  2. e-mailem

Zpráva obsahuje telefonní číslo volajícího a odesílá se pouze v případě, že volající zanechá hlasovou zprávu.

Jak vyzvednout vzkazy z Hlasové schránky pro OneNet?

Vzkazy v Hlasové schránce si můžete:

  1. poslechnout ve vaší OneNet Internetové samoobsluze
  2. vyzvednout zavoláním na *98 z vlastního telefonního čísla nebo zavoláním na 608 98 98 99 z jiného telefonního čísla.

Pokud voláte z jiného čísla, je nutné znát heslo do Hlasové schránky. Vyzvednutí vzkazu z vlastního telefonního čísla je zdarma. Při vyzvednutí z jiného telefonního čísla zaplatíte za hovor, podle vašeho tarifu, jako za volání do sítě Vodafone.

Přijaté vzkazy si také můžete zdarma nechat posílat na e-mail ve formě zvukového souboru. Po nahrání vzkazu do Hlasové schránky vám zvukový soubor přepošleme na e-mail a vy si tak můžete zprávu poslechnout ve vašem počítači.

Jak si nastavím nebo změním heslo do Hlasové schránky?

  • Nastavení nového hesla je požadováno vždy při prvním hovoru uživatele do schránky z vlastního telefonu.
  • Dokud si nenastavíte nové heslo, není možné do schránky přistoupit z cizího telefonu.
  • Heslo nemůže být jednoduchá kombinace číslic, např. 9999 nebo 1234.
  • Změnu hesla je možné provést z hlasového menu schránky vytočením *98 nebo z internetové samoobsluhy.

Co dělat, když jsem zapomněl heslo do Hlasové schránky?

  • V menu Hlasové schránky při zadávání hesla je k dispozici nabídka: "Pokud si heslo nepamatujete, stiskněte křížek." Po zvolení # na vašem mobilním telefonu doručíme pomocí SMS zprávy nové heslo.
  • Zvolejte na *98 a zadejte dvakrát křížek (##), obratem zašleme SMS s nově vygenerovaným heslem.
  • Pokud máte IP telefon, neposíláme heslo SMSkou, ale po požadavku na obnovení hesla je automaticky uskutečněn hovor na IP telefon vlastníka schránky - obsahem hovoru je sdělení PINu.
  • Nové heslo je možné nastavit z OneNet internetové samoobsluhy. Tento způsob doporučujeme u Skupinové hlasové schránky, která nemá odpovídající mobilní nebo pevný telefon, kam by bylo možné doručit nový PIN. V tomto případě však musí administrátor vytvořit uživatelský účet v samoobsluze, přiřadit mu číslo dané schránky a následně PIN změnit po přihlášení se pod tímto účtem.

Stáhněte si:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone