Mohu si pojmenovat jednotlivá telefonní čísla / čísla internetu, televize?

Hlavně u zákaznických účtů, na kterých máte více telefonních čísel / služeb, oceníte možnost si jednotlivá čísla pojmenovat – např. podle toho, kdo číslo využívá, k čemu ho používáte apod. Kromě toho, že pojmenování uvidíte ve vaší samoobsluze Můj Vodafone, zobrazí se vám pojmenování i ve vašem měsíčním Vyúčtování.

Jak si čísla pojmenuji?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

Je potřeba se přihlásit administrátorským heslem nebo e-mailem, pokud se přihlašujete do samoobsluhy e-mailem.

Rozklikněte (šipkou) část Můj účet.

Tu najdete vpravo nahoře vedle ikony „panáčka“ a vašeho jména (jména firmy).

Přejděte do části Základní informace.

Tady už najdete možnost „Pojmenovat číslo“.

Stejným způsobem si můžete pojmenovat i Plátce.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone