Zkontrolujte a vyzkoušejte následující:
Vypněte a zapněte modem.
Ze všeho nejdřív zkuste modem vypnout, na chvíli ho odpojte od elektřiny a znovu ho zapněte. Někdy tato jednoduchá rada poslouží nejlépe.
Resetujte modem.
U modemů Huawei B310, Huawei B311, ZTE MF255v a Vodafone Gigacube 5G držte po dobu 5 sekund tlačítko reset, u modemu Vodafone B3000 zvolte Systém - Údržba, klikněte na možnost Resetovat a potvrďte Ok.
Ověřte, že máte v modemu správně vloženou SIM.
Zkuste pro jistotu SIM vyndat a znovu do modemu vložit.
Zkuste se k modemu připojit s jiným zařízením.
Tím ověříte, jestli je chyba v modemu nebo v připojeném zařízení.
Ověřte, že nemáte vyčerpaný objem dat/DataLimit.
U Připojení bez kabelu data po vyčerpání 30 GB zpomalujeme, u Připojení bez kabelu Naplno dochází po vyčerpání DataLimitu k úplnému zastavení datových služeb. Více píšeme tady.
Zkontrolujte, že nemáte na SIM kartě aktivní PIN kód.
Pokud modem zapnete a u signálu nesvítí ani jedna dioda, je potřeba PIN zrušit.
Ověřte si dostupné pokrytí.
Když chcete připojení používat v místě, kde máme slabší signál některé z technologií, ale potřebujete se připojovat jen přes vybranou technologii, můžete si v nastavení routeru nastavit příslušný režim sítě. Jak na to, se dozvíte v sekci Připojení bez kabelu na stránce věnované konkrétnímu modelu modemu, který používáte.
Zkontrolujte, zda nejde o výpadek na síti.
Nevidíme to rádi, ale někdy i naše síť má potíže a může být nedostupná. V mapě pokrytí si můžete aktuální stav sítě na konkrétní adrese kdykoliv zkontrolovat.
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.
Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.
Vyzkoušeli jste všechny rady, ale data u Připojení bez kabelu vám pořád nefungují? Stavte se v některé z našich prodejen s modemem i SIM kartou, abychom mohli vyzkoušet, co nefunkčnost způsobuje.