Potřebuji zrušit objednanou návštěvu technika, jak to provedu?

Máte u nás objednanou návštěvu technika kvůli servisu nebo instalaci služeb a domluvený termín se vám nehodí? Nebo je služba funkční a technik není potřeba? Dejte nám vědět co nejdříve (nejpozději 1 pracovní den před plánovanou schůzkou) a domluvíme s vámi případný nový termín, který vám bude lépe vyhovovat. Včasným nahlášením změny se vyhnete zbytečnému poplatku za marný výjezd technika.

Zavolejte nám

  • Pokud máte exUPC služby a ještě jsme vás neinformovali o převodu do systémů Vodafonu, zavolejte nám na linku 241 005 100.
  • V ostatních případech volejte na Linku péče o zákazníky 800 77 00 77 nebo v případě, že od nás máte pouze pevný internet, volejte 800 77 77 31.
Naposledy upraveno 07. 04. 2021