Můžu pro Pevný internet přes koaxiální (kabelovou) síť využít vlastní modem?
Plnou funkčnost a kvalitu služby, aktualizace a kompletní technickou podporu zaručuje Vodafone výhradně u modemů, které nabízíme zákazníkům formou pronájmu. Tyto modemy jsou Vodafonem nejlépe odladěné pro provoz a zajištění kybernetické bezpečnosti.
Můžu si za modem od Vodafonu připojit vlastní router?
Pokud si námi dodaný modem přepnete do režimu bridge, můžete si za něj připojit svůj vlastní router, ke kterému pak budete připojovat svá zařízení (mobilní telefony, tablety, počítače a další).
Návod na přepnutí modemu do režimu bridge najdete na stránce s podrobnostmi o modemu. Přejděte na tuto stránku a klikněte na název svého modemu v části Návody pro modemy.
Můžu použít modem, který jsem si dříve odkoupil od bývalé společnosti UPC?
Pro připojení k internetu přes Pevný internet na koaxiální síti nabízíme modemy pouze formou pronájmu.
Dříve odkoupená zařízení a případně jiné modemy pro technologii DOCSIS musejí splňovat Požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě.
Jak probíhá technická podpora v případě, že používám vlastní modem?
Při potížích na našich rozvodech vám samozřejmě poskytneme technickou podporu a v případě potřeby k vám vyšleme i našeho technika. Pokud však používáte vlastní modem, ověřujeme funkčnost připojení pouze po úroveň účastnické zásuvky. S případnou závadou či poruchou na vámi pořízeném modemu vám v tomto případě pomoct nedokážeme. Chcete-li mít plnou podporu a jistotu, že můžete vše dořešit rovnou s námi, využijte námi dodávaný modem, který poskytujeme formou pronájmu.