Můžu pro Pevný internet přes koaxiální (kabelovou) síť využít vlastní modem?

Plnou funkčnost a kvalitu služby, aktualizace a kompletní technickou podporu zaručuje Vodafone výhradně u modemů, které nabízíme zákazníkům formou pronájmu. Tyto modemy jsou Vodafonem nejlépe odladěné pro provoz a zajištění kybernetické bezpečnosti.

Můžu si za modem od Vodafonu připojit vlastní router?

  • Pokud si námi dodaný modem přepnete do režimu bridge, můžete si za něj připojit svůj vlastní router, ke kterému pak budete připojovat svá zařízení (mobilní telefony, tablety, počítače a další).
  • Návod na přepnutí modemu do režimu bridge najdete na stránce s podrobnostmi o modemu. Přejděte na tuto stránku a klikněte na název svého modemu v části Návody pro modemy.

Můžu použít modem, který jsem si dříve odkoupil od bývalé společnosti UPC?

  • Pro připojení k internetu přes Pevný internet na koaxiální síti nabízíme modemy pouze formou pronájmu.
  • Dříve odkoupená zařízení a případně jiné modemy pro technologii DOCSIS musejí splňovat Požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. 

Jak probíhá technická podpora v případě, že používám vlastní modem?

Při potížích na našich rozvodech vám samozřejmě poskytneme technickou podporu a v případě potřeby k vám vyšleme i našeho technika. Pokud však používáte vlastní modem, ověřujeme funkčnost připojení pouze po úroveň účastnické zásuvky. S případnou závadou či poruchou na vámi pořízeném modemu vám v tomto případě pomoct nedokážeme. Chcete-li mít plnou podporu a jistotu, že můžete vše dořešit rovnou s námi, využijte námi dodávaný modem, který poskytujeme formou pronájmu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone