Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Od 1. ledna 2022 platí nové Všeobecné obchodní podmínky

A co všechno je jinak?

Nové Všeobecné obchodní podmínky (dále VOP) a Podmínky předplacených služeb zohledňují zákonné požadavky uvedené v novele zákona č. 127/2015 Sb. o elektronických komunikacích.

Nastavení vašich služeb ani ceny se nijak nemění.

Změny jsme rozdělili podle toho, zda jste zákazník využívající služby exUPC nebo Vodafonu ve firemní či nefiremní části. Jednotlivé kategorie zákazníků a konkrétní dopady nových Všeobecných obchodních podmínek (dále VOP) najdete na této stránce. Stačí si jen vybrat, do které skupiny patříte právě vy.

Nefiremní zákazník Vodafonu se službami hrazenými Vyúčtováním a Zákazník s předplacenou kartou

Novinka ve VOP se týká povinností informovat zákazníky o změně podmínek smlouvy. Nově nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případě, že změna je administrativní povahy s neutrálními dopady. Také nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případech, kdy dochází ke změně ve prospěch zákazníka – např. zlevnění služeb.

Nově máte možnost požádat o přenos čísla do sítě jiného operátora do 30 dnů od ukončení poskytování služeb v síti předchozího operátora.

Nově budete mít také možnost požádat o změnu poskytovatele přístupu k (pevnému) internetu.

Nefiremní zákazník Vodafonu se službami hrazenými Vyúčtováním

Zákazníci, kteří mají smlouvu na dobu určitou (např. 24 měsíců) a mají nastavené automatické prodloužení opět na určitou dobu, mají nově možnost smlouvu po takovém prodloužení kdykoliv vypovědět s měsíční výpovědní dobou. O blížícím se datu prodloužení, jakož i o možnosti smlouvu kdykoliv vypovědět, budeme tyto zákazníky vždy předem informovat. To však neplatí v případech, kdy se na prodloužení smlouvy dohodneme (namísto automatického prodloužení) nebo o něj požádáte.

Novinka ve VOP se týká povinností informovat zákazníky o změně podmínek smlouvy. Nově nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případě, že změna je administrativní povahy s neutrálními dopady. Také nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případech, kdy dochází ke změně ve prospěch zákazníka – např. zlevnění služeb.

Nově máte možnost požádat o přenos čísla do sítě jiného operátora do 30 dnů od ukončení poskytování služeb v síti předchozího operátora.

Nově budete mít také možnost požádat o změnu poskytovatele přístupu k (pevnému) internetu.

Zákazníci, kteří mají smlouvu na dobu určitou (např. 24 měsíců) a mají nastavené automatické prodloužení opět na určitou dobu, mají nově možnost smlouvu po takovém prodloužení kdykoliv vypovědět s měsíční výpovědní dobou. O blížícím se datu prodloužení, jakož i o možnosti smlouvu kdykoliv vypovědět, budeme tyto zákazníky vždy předem informovat. To však neplatí v případech, kdy se na prodloužení smlouvy dohodneme (namísto automatického prodloužení) nebo o něj požádáte.

Nové Všeobecné obchodní podmínky (dále VOP) zohledňují novelu zákona č. 127/2015 Sb.

Novinka se týká povinností informovat zákazníky o změně podmínek smlouvy. Nově nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případě, že změna je administrativní povahy s neutrálními dopady. Také nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případech, kdy dochází ke změně ve prospěch zákazníka – např. zlevnění služeb.

Další změna se týká smluv, které umožňují automatické prodloužení opět na určitou dobu. V takovém případě má zákazník nově možnost smlouvu po takovém prodloužení kdykoliv vypovědět s měsíční výpovědní dobou.

Nově budete mít také možnost požádat o změnu poskytovatele přístupu k (pevnému) internetu.

Často kladené otázky

Koho se nové Všeobecné obchodní podmínky týkají a co pro mě znamenají?

Jak mám nové VOP potvrdit a má to vliv na mou smlouvu?

Jaká další práva a jaké povinnosti vyplývají z novely zákona?