Od 1. ledna 2022 platí nové Všeobecné obchodní podmínky
A co všechno je jinak?
Nové Všeobecné obchodní podmínky (dále VOP) a Podmínky předplacených služeb zohledňují zákonné požadavky uvedené v novele zákona č. 127/2015 Sb. o elektronických komunikacích.
Nastavení vašich služeb ani ceny se nijak nemění.
Změny jsme rozdělili podle toho, zda jste zákazník využívající služby exUPC nebo Vodafonu ve firemní či nefiremní části. Jednotlivé kategorie zákazníků a konkrétní dopady nových Všeobecných obchodních podmínek (dále VOP) najdete na této stránce. Stačí si jen vybrat, do které skupiny patříte právě vy.
Nefiremní zákazník Vodafonu se službami hrazenými Vyúčtováním a Zákazník s předplacenou kartou
Novinka ve VOP se týká povinností informovat zákazníky o změně podmínek smlouvy. Nově nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případě, že změna je administrativní povahy s neutrálními dopady. Také nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případech, kdy dochází ke změně ve prospěch zákazníka – např. zlevnění služeb.
Nově máte možnost požádat o přenos čísla do sítě jiného operátora do 30 dnů od ukončení poskytování služeb v síti předchozího operátora.
Nově budete mít také možnost požádat o změnu poskytovatele přístupu k (pevnému) internetu.
Nefiremní zákazník Vodafonu se službami hrazenými Vyúčtováním
Zákazníci, kteří mají smlouvu na dobu určitou (např. 24 měsíců) a mají nastavené automatické prodloužení opět na určitou dobu, mají nově možnost smlouvu po takovém prodloužení kdykoliv vypovědět s měsíční výpovědní dobou. O blížícím se datu prodloužení, jakož i o možnosti smlouvu kdykoliv vypovědět, budeme tyto zákazníky vždy předem informovat. To však neplatí v případech, kdy se na prodloužení smlouvy dohodneme (namísto automatického prodloužení) nebo o něj požádáte.
Novinka ve VOP se týká povinností informovat zákazníky o změně podmínek smlouvy. Nově nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případě, že změna je administrativní povahy s neutrálními dopady. Také nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případech, kdy dochází ke změně ve prospěch zákazníka – např. zlevnění služeb.
Nově máte možnost požádat o přenos čísla do sítě jiného operátora do 30 dnů od ukončení poskytování služeb v síti předchozího operátora.
Nově budete mít také možnost požádat o změnu poskytovatele přístupu k (pevnému) internetu.
Zákazníci, kteří mají smlouvu na dobu určitou (např. 24 měsíců) a mají nastavené automatické prodloužení opět na určitou dobu, mají nově možnost smlouvu po takovém prodloužení kdykoliv vypovědět s měsíční výpovědní dobou. O blížícím se datu prodloužení, jakož i o možnosti smlouvu kdykoliv vypovědět, budeme tyto zákazníky vždy předem informovat. To však neplatí v případech, kdy se na prodloužení smlouvy dohodneme (namísto automatického prodloužení) nebo o něj požádáte.
Nové Všeobecné obchodní podmínky (dále VOP) zohledňují novelu zákona č. 127/2015 Sb.
Novinka se týká povinností informovat zákazníky o změně podmínek smlouvy. Nově nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případě, že změna je administrativní povahy s neutrálními dopady. Také nebude mít zákazník možnost ukončit smlouvu bez sankce v případech, kdy dochází ke změně ve prospěch zákazníka – např. zlevnění služeb.
Další změna se týká smluv, které umožňují automatické prodloužení opět na určitou dobu. V takovém případě má zákazník nově možnost smlouvu po takovém prodloužení kdykoliv vypovědět s měsíční výpovědní dobou.
Nově budete mít také možnost požádat o změnu poskytovatele přístupu k (pevnému) internetu.