Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Od 1. října 2020 platí nové Všeobecné obchodní podmínky

A co je tedy jinak?

Změny jsme rozdělili podle toho, zda jste zákazník využívající služby bývalého UPC nebo Vodafonu. Jednotlivé kategorie zákazníků a konkrétní dopady nových Všeobecných obchodních podmínek (dále VOP) najdete na této stránce. Stačí si jen vybrat, do které skupiny patříte právě vy.

Nefiremní zákazník Vodafonu se službami hrazenými Vyúčtováním

V nových Všeobecných obchodních podmínkách (dále VOP) sjednocujeme podmínky pro zákazníky Vodafonu s podmínkami, které platily pro zákazníky UPC.

Nastavení vašich služeb ani ceny se nijak nemění.

 Kdykoliv máte možnost ukončit konkrétní službu/číslo bez sankce a bez uvedení důvodu. Jen pokud jste během trvání vaší smlouvy čerpali slevy na zařízení nebo instalační poplatky, v případě předčasného ukončení smlouvy vám tyto slevy doúčtujeme.

Zákazník s předplacenou kartou

Pro naše „předplacenky“ jsme připravili srozumitelnější podmínky, které jsme věnovali pouze jim. Nemusíte tak vyhledávat, které podmínky se vás týkají, a které ne. V nových podmínkách předplacených služeb najdete všechny podstatné informace na jednom místě.

Firemní zákazník Vodafonu se službami hrazenými Vyúčtováním

V nových Všeobecných obchodních podmínkách (dále VOP) sjednocujeme podmínky pro zákazníky Vodafonu s podmínkami, které platily pro zákazníky UPC.

Nastavení vašich služeb ani ceny se nijak nemění.

 Kdykoliv máte možnost ukončit konkrétní službu/číslo bez sankce a bez uvedení důvodu. Jen pokud jste během trvání vaší smlouvy čerpali slevy na zařízení nebo instalační poplatky, v případě předčasného ukončení smlouvy vám tyto slevy doúčtujeme.

Firemní zákazník s rámcovou smlouvou nebo OneNet zákazník

S ohledem na to, že se náš vztah primárně řídí obchodními podmínkami uzavřené rámcové smlouvy, která se nijak nemění, nemají na vás nové Všeobecné obchodní podmínky (VOP) prakticky dopad. VOP poslouží pouze v případech, kdy rámcová smlouva nebo její obchodní podmínky neuvádí něco jiného nebo danou situaci vůbec neupravují.

Nové Všeobecné obchodní podmínky nemají vliv na trvání vaší Rámcové smlouvy ani na váš závazek.

Máte možnost ukončit konkrétní službu/číslo bez sankce (jako ostatně kdykoliv a bez uvedení důvodu), jen myslete na svůj závazek čerpání služeb v dohodnuté minimální výši. Pokud jste ale během trvání vaší smlouvy čerpali slevy na zařízení nebo instalační poplatky, v případě předčasného ukončení smlouvy vám tyto slevy doúčtujeme.

Zákazníci, kteří využívají služby bývalého UPC

Pro zákazníky, kteří využívají služby UPC, platí jejich současné obchodní podmínky až do okamžiku, kdy dojde k převodu služeb do systémů Vodafonu. Od té chvíle se i jejich služby začnou řídit Všeobecnými obchodními podmínkami Vodafonu ze dne 1. 10. 2020.

O termínu převodu budeme každého zákazníka, který využívá služby UPC, informovat individuálně minimálně měsíc předem, a to prostřednictvím vyúčtování, e-mailem nebo dopisem.

Máte-li služby jak od Vodafonu, tak od UPC, sjednocení podmínek se vás bude týkat až od okamžiku převodu služeb do systémů Vodafonu. Kdykoliv máte možnost ukončit konkrétní službu/číslo bez sankce a bez uvedení důvodu. U mobilních služeb máte možnost ukončit konkrétní službu/číslo bez sankce a bez uvedení důvodu k 1. 10. 2020. U služeb UPC máte možnost ukončit konkrétní službu bez sankce a bez uvedení důvodu v okamžiku převodu služeb do systémů Vodafonu.

S novými Všeobecnými obchodními podmínkami Vodafonu se pro vás změní:

    • Vyúčtování 

Vyúčtování za služby, které jste čerpali, vám budeme posílat až po skončení zúčtovacího období, nikoliv předem jak jste byli zvyklí u UPC. Bližší informace najdete v článku 6 Všeobecných obchodních podmínek.

    • Reklamace

Reklamaci vyúčtování nebo služeb nebude možné podat e-mailem. Můžete ji ale uplatnit písemně, elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře (ten najdete na www.vodafone.cz, sekce Dokumenty ke stažení) nebo osobně v kterékoliv prodejně Vodafonu. Všechny informace najdete v článku 7 Všeobecných obchodních podmínek.

1. Sjednocení několika obchodních podmínek (Vodafone a UPC) do jednoho dokumentu

2. Srozumitelnější informace o uzavírání a ukončování smluv

3. Rozdělení podmínek pro předplacené služby a služby hrazené Vyúčtováním

4. Nový popis poskytovaných služeb, včetně služby pevného internetu

Často kladené otázky

Koho se nové Všeobecné obchodní podmínky týkají a co pro mě znamenají?

Jak mám nové VOP potvrdit a má to vliv na mou smlouvu?

Jsem zákazník OneNet, má na mě změna VOP dopad?

Jsem zákazník bývalého UPC. Kdy pro mě začnou platit nové VOP?

Abyste věděli, jak bezpečně nakládáme s vašimi osobními údaji, koukněte sem.