Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Od 1. října 2020 platí nové Všeobecné obchodní podmínky
A důvod?

V nových Všeobecných obchodních podmínkách (dále VOP) sjednocujeme podmínky pro zákazníky Vodafonu s podmínkami, které platily pro bývalé zákazníky UPC.
Díky tomu slučujeme i některé postupy, jako je například způsob vyúčtování služeb.

Nové podmínky platí pro zákazníky Vodafonu od 1. 10. 2020.
Zákazníky UPC budeme o termínu platnosti změny informovat individuálně.

Od 1. 9. 2020 na této stránce najdete konkrétní změny ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Často kladené otázky

Koho se nové Všeobecné obchodní podmínky týkají a co pro mě znamenají?

Jak mám nové VOP potvrdit a má to vliv na mou smlouvu?

Jsem zákazník OneNet, má na mě změna VOP dopad?

Jsem zákazník bývalého UPC. Kdy pro mě začnou platit nové VOP?