Proč ke změně dochází?
Spojení dvou firem nám dalo příležitost nabídnout vám ty nejlepší služby v mobilních službách, pevnému internetu a digitální televizní zábavy.
Jaké výhody tím získáte?
Výhodnější ceny a lepší služby. Čím více služeb budete mít od Vodafonu, tím více ušetříte. Neustále naše služby vylepšujeme podle vašich přání.
Vše na jednom místě. Neřešíte platby za internet a mobilní služby odděleně. U nás máte vše pod jednou střechou.
S čím vám můžeme pomoci?
První přihlášení
Máte služby nově převedené do systémů Vodafonu? Poradíme vám, jak se poprvé přihlásit do samoobsluhy.
První Vyúčtování
Není vám jasné Vyúčtování, aktuální útrata, jak budete za Vyúčtování platit nebo jak bude fungovat SIPO?
Vodafone TV
Máme pro vás návody a tipy k ovládání nové Vodafone TV. Dokonce i videonávody.
Pevný internet Kabel
Potřebujete upravit nastavení domácího internetu? Hledáte návody k modemům? Najdete je zde.
Prohlédněte si nabídku služeb
Další nabídky od Vodafonu
Kontakty
Mám obecný dotaz
Chcete se zeptat na vyúčtování, získat informace o službách, změnit smlouvu či jinak pomoci?
Naši operátoři Vám rádi pomohou.
+420 241 005 100
vyberte volbu 3
+420 729 929 111
poradime@vodafone.com
Provozní doba: Pracovní dny 08.00‑19.00
Přibližná vytíženost Klientského centra
Doporučujeme Vám volat mezi 13 a 16 hodinou.
Mám technický dotaz
Máte technické dotazy nebo potřebujete pomoci s poruchou služeb?
Naše technická podpora je tu pro Vás 24 hodin denně.
+420 241 005 100
vyberte volbu 2
+420 729 929 111
Provozní doba: NON-STOP
Přibližná vytíženost Technické podpory
Doporučujeme Vám volat mezi 12 a 17 hodinou.
Již jste byl kontaktován kvůli převedení služeb do systému Vodafone a navštívil vás technik? Prosím využijte tyto kontakty.