Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Od 1. dubna 2020 upravujeme obchodní podmínky

A důvod? Jsou hned dva, spojení Vodafonu s UPC a změna zákona o elektronických komunikacích.

1. duben 2020 nebude u nás žádný Apríl, ale naopak velmi významný den. Přichází totiž vrchol našeho spojení s UPC a od tohoto dne budeme vystupovat jako jedna společnost pod společnou značkou Vodafone.

Ve stejný den dochází v ČR i k úpravě zákona o elektronických komunikacích. A obě tyto události si vyžádaly změnu našich Všeobecných obchodních podmínek a další dokumentace.

A co přesně se tedy mění?

Přehled změn pro zákazníky Vodafonu a UPC platných od 1. 4. 2020

Změny jsou rozdělené podle toho, zda máte účet vedený jako spotřebitel, fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba.

Pro zákazníky Vodafonu, kteří využívají služby do 31. 3. 2020:

Jednotlivci/domácnosti/rodiny
Nefiremní zákazníci

Účet je veden na rodné číslo

Podnikající fyzické osoby
Firemní zákazník fyzické osoby

Účet je veden na IČO

Pro zákazníky UPC, kteří využívají služby do 31. 3. 2020:

Domácnosti
Nefiremní zákazníci

Účet je veden na rodné číslo

Živnostníci, podnikatelé
Firemní zákazník fyzická osoba

Účet je veden na IČO

Právnické osoby
Firemní zákazník právnická osoba

 

Firmy a korporace
Právnické osoby

 

Pro zákazníky, kteří využívají služby obou společností, platí změny v obou sekcích.

Konkrétní změny ve službách a VOP

Všeobecné obchodní podmínky

Změny všeobecných podmínek jsou vyznačeny uvnitř jednotlivých dokumentů:

Přenos telefonního čísla

Přenos telefonního čísla upravují tyto dokumenty:

Úpravy smluvních podmínek

Pro fyzické osoby (včetně fyzických osob podnikajících) upravujeme výši odškodnění v případě předčasného ukončení smlouvy na dobu určitou. Nadále platí, že v případě předčasného ukončení smlouvy na dobu určitou požadujeme uhradit poskytnuté slevy na koncová zařízení (telefony, modemy, televize, příslušenství a instalační poplatky), čerpané na základě smlouvy na dobu určitou.

Úpravy smluvních podmínek upravují tyto dokumenty:

Věrnostní program

Nefiremním zákazníkům, kteří využívali věrnostní portfolio, bude věrnostní portfolio zrušeno za současného ponechání zvýhodněných cen, jakožto poděkování za loajalitu. Výhoda bonusu bude všem těmto zákazníkům nadále zachována.

Vrácení kreditu v případě přenesení čísla k jinému operátorovi

V případě ukončení předplacené služby, z důvodu přenosu telefonního čísla k jinému poskytovali, má zákazník (fyzická osoba) právo do 30 dnů od přenesení svého čísla požádat o vrácení nevyužitého kreditu. Administrace této služby je u Vodafonu zpoplatněna částkou 149 Kč.

Často kladené otázky

Změny VOP

Můžu na základě těchto změn odstoupit od smlouvy?

Vzhledem k tomu, že se jedná o změnu zákona, právo ukončit smlouvu bez sankce vám nevzniká. Pokud bychom měnili podmínky vaší smlouvy nad rámec zákona, informovali bychom vás o tom přímo ve Vyúčtování. Pro většinu zákazníků však k takovým změnám nedochází.

Jaké konkrétní zákony se mění?

Jedná se o změnu zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a některých souvisejících zákonů ve znění pozdějších předpisů.

Spojení s UPC

Změní se k 1. dubnu 2020 ceny, nastavení mých služeb nebo něco jiného v praktickém používání služeb?

Nemusíte se ničeho obávat, k 1. dubnu 2020 se nezmění ani cena vašich služeb, ani jejich složení. Nadále budete dostávat Vyúčtování v té podobě, jak jste zvyklí, pouze se na něm změní název dodavatele, barvy nebo třeba logo. Stejně tak bude dál fungovat samoobsluha Moje UPC nebo třeba televize Horizon. O případných změnách bychom vás s předstihem informovali.

Do 31. března 2020 jsem používal služby UPC, budu mít od dubna přístup do Můj Vodafone a dostávat Vyúčtování od Vodafonu spojené s mobilním číslem?

K 1. dubnu se pro vás v tomto ohledu nic nezmění, informace o službách UPC nadále najdete v samoobsluze Moje UPC, stejně tak Vyúčtování bude zatím stále oddělené od mobilních a dalších služeb Vodafonu. Do budoucna bychom rádi všechny služby spojili do jednoho Vyúčtování, jakmile to bude aktuální, tak vám dáme s předstihem vědět.