Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

10. března 2021

Týden žen ve Vodafonu

Inspirace i osvěta. Vodafone v Mezinárodním týdnu žen uspořádal sérii debat, kde upozorňuje na domácí násilí i důležitost hormonálního zdraví. Mezinárodní týden žen je příležitostí nejen pro oslavu ženství, ale také osvětu v palčivých tématech dnešní doby.

Vodafone proto uspořádal sérii online debat, kde dal prostor úspěšným ženám sdílet své inspirativní příběhy, ale také se svěřit s těžkostmi, které je na jejich kariérní cestě doprovázely. Zvláštní pozornost je tentokrát věnována také problematice domácího násilí. Vodafone, Avon a IKEA se ve spolupráci s organizací ROSA – Centrum pro ženy rozhodly otevřeně hovořit o tom, jak s domácím násilím bojují, a to prostřednictvím online akce s názvem „Ženu ani květinou neuhodíš“. V neposlední řadě také Vodafone otevřel téma hormonálního zdraví svých zaměstnankyň a toho, jak může z pozice zaměstnavatele ulehčit život ženám ve všech fázích jejich života, včetně menopauzy.

Společně proti domácímu násilí

Nadace Vodafone pozvala externí partnery, aby společně prodebatovali problematiku domácího násilí. Prostřednictvím veřejné debaty s názvem Ženu ani květinou neuhodíš řečníci informovali o tom, co si lidé v České republice o domácím násilí myslí, jak se změnilo násilné chování v souvislosti s pandemií, proč by se o domácí násilí měly zajímat firmy, jak může ovlivňovat výkon a vztahy na pracovišti a co může udělat zaměstnavatel. O své zkušenosti se kromě Vodafonu podělily ROSA – Centrum pro ženy, IKEA Česká republika a AVON.

Úspěšné ženy a jejich kariérní cesta

Úspěšné ženy z Vodafonu mohly sdílet své inspirativní příběhy prostřednictvím dalšího z webinářů. Jak se dostaly ke svým manažerským rolím ve Vodafonu? Jak zvládají práci a rodinu, kdo je v životě nejvíc ovlivnil a jak se srovnávají s dnešní podivnou dobu? O tom všem hovořily Eva Ďurčanová, Saša Staňková, Simona Lišková a Kamilu Jacinová. Protože inspirace není nikdy dost, do jedné z debat Vodafone přizval i Evu Pavlíkovou, šéfkou Česko.digital, aby se s ostatními podělila o své zkušenosti s tím, jak složité je pro ženy uspět v IT oborech, které jsou často vnímány jako ryze mužská záležitost. Inspirovat svými tipy na udržení optimismu a dobré kondice ale bude například i herečka Eva Holubová nebo koučka Janka Chudlíková na téma budování nových návyků.

Vodafone inspiruje svoje manažerky i příklady dobré praxe z ostatních firem. V rámci Mezinárodního týdne žen spolupořádá proto ve čtvrtek 11. března v rámci platformy Women in Leadership pod záštitou Byznysu pro společnost debatu vrcholných manažerek  a manažerů firem o tom, co ženy ve vedení společnostem a týmům přinášejí a v čem jsou jejich silné stránky.

Podpora žen ve všech fázích jejich života

Podpora mladých dívek a žen v technologickém vzdělání a práci v technologických oborech, rodičovství a návratu do práce, skloubení práce a rodiny díky home office a flexibilitě, poskytování placeného volna a poradenství v případě péči o blízkou osobu, programy pro kolegy a kolegyně se specifickými potřebami. Ale třeba i hormonální zdraví, které je stále velmi tabuizovaným tématem. Vodafone si je vědom dopadu, který mají jednotlivé fáze života žen na jejich aktuální cítění, kondici i práci. Svým zaměstnankyním vyjadřuje podporu v každé této životní fázi. Nejen hormonální zdraví bylo tématem dalšího, tentokrát globálního webináře, kterým Vodafone odstartoval veřejnou diskusi o někdy skrývaných aspektech našich osobních životů, zdraví a práce.

Webinář o domácím násilí

Vodafone, Avon a IKEA se spojily v boji proti domácímu násilí. Inspirují ostatní, jak ho rozpoznat a včas pomoci obětem Omezení pohybu a kontaktů, home office, sociální izolace – to vše ještě více komplikuje situaci obětem domácího násilí, jejichž počet v době pandemie dramaticky roste.