Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Rádi vám poradíme

Nechte nám na sebe kontakt, my se co nejdříve ozveme a všechno společně vyřešíme.

Ozveme se vám



Kliknutím na „Objednat“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí

Proč ke změně dochází?

Spojení s UPC nám dalo příležitost k úpravě našich systémů tak, abychom vám mohli přinášet nabídku těch nejlepších mobilních služeb, pevného internetu a televize. A proto postupně převádíme služby UPC do systémů Vodafonu.

solution-finder

Nemusíte mít žádné obavy. Děláme vše pro to, aby vaše převedení proběhlo hladce, a vy jste si tak mohli už brzy užívat všechny výhody Vodafonu.

solution-finder

Vše zařídíme za vás. Spojíme se s vámi a společně naplánujeme termín pro návštěvu našeho technika, který zajistí výměnu stávajícího zařízení za nové.

Jak bude změna probíhat?

Pro lepší představu o tom, co bude následovat, jsme vám jednotlivé kroky znázornili. Většinu z nich zvládneme na naší straně, ale třeba výměna zařízení se bez vaší pomoci určitě neobejde, proto vás prosíme o spolupráci.

Příprava na změnu

První informace o chystaných změnách dostanete včas, celé 2 měsíce dopředu.

Podrobné informace

Detailní informace k vám doputují e-mailem nebo dopisem zhruba měsíc před změnou.

Domluvíme výměnu

Zavoláme vám a společně vybereme termín návštěvy technika, který se vám bude hodit.

Výměna zařízení

Ve smluvený den „D“ vás navštíví náš technik a postará se o výměnu zařízení za nové.

Přivítání ve Vodafonu

Pak už se můžete přihlásit do samoobsluhy Můj Vodafone. Údaje dostanete SMSkou.

Výměny zařízení

Vaše současné zařízení vyměníme za nové a modernější Vodafone TV.

O všechno se postará náš technik a výměna je zcela zdarma.

Termín instalace je na vás.

Zavoláme vám a všechno domluvíme.

image

Výměna HD DVR Mediaboxu

Můžete se těšit na zcela novou televizi Vodafone TV. Získáte Vodafone TV
set-top box a internetový modem
. Vše s funkcemi na které jste zvyklí. Výměna je ZDARMA.

Více informací

image

Výměna HD Mediaboxu

Můžete se těšit na zcela novou televizi Vodafone TV. Získáte kompaktnější design set-top boxu Vodafone TV s většinou funkcí na které jste zvyklí. Výměna je ZDARMA.

Více informací

Změny služeb a produktů

Případné změny vám sdělíme v dostatečném předstihu e-mailem nebo dopisem do vaší schránky. Zachováváme kvalitu vašich služeb.

modem

Pevný internet

Váš internet bude fungovat stále stejně, zachováváme rychlost a kvalitu připojení.

Více informací

televize

Vodafone TV

Můžete se těšit na zcela nový televizní zážitek s Vodafone TV, která nabízí vše na co jste byli zvyklí a mnohé navíc.

Výhody Vodafone TV

Vyúčtování a Můj Vodafone

Víme, že nemáte rádi změny, ale nebojte, bude to jednoduché.

Přihlašovací údaje do samoobsluhy Můj Vodafone dostanete automaticky SMS zprávou v den výměny zařízení.

ikona

Vyúčtování

Pokud platíte trvalým příkazem, SIPO platbou nebo inkasem, tak pro vás zůstávají platební údaje i variabilní symbol stejné, jen se změní zúčtovací období.

Více informací

application

Můj Vodafone

Tady najdete všechny informace, jak se přihlásit do Můj Vodafone, kde můžete spravovat své služby a kontrolovat Vyúčtování.

Více informací

Často kladené otázky

Mám technické problémy po migraci, jak je mám řešit?

Je výměna zařízení zdarma?

Jak poznám, kdy dojde ke změně u mě doma?

Jak bude probíhat domluva termínu a samotná návštěva technika?

Jak probíhá návštěva technika v současné epidemiologické situaci?

Kdy dojde k samotnému převedení služeb do systémů Vodafonu?

Bude mi nadále fungovat aplikace Horizon Go?

Jak budu za služby platit?

Změní se převedením do systémů Vodafonu také podmínky služeb?

Nenašli jste odpověď?

vodafone-store-hi

Technik mě nenavštívil

S vaším problémem vám rádi poradíme. Vše vám ochotně vysvětlíme.

241 005 100, 729 929 111
Provozní doba: pracovní dny 8:00 - 19:00
poradime@vodafone.com

vodafone-store-hi

Již mě technik navštívil

Máte dotazy ohledně svých služeb ve světě Vodafonu? Poradíme vám.

800 77 00 77
Provozní doba: nonstop
poradime@vodafone.com