Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Už jen jeden krok

Odešlete nám svůj výběr a nechte na sebe kontakt. Zavoláme vám a objednávku společně dokončíme.

Ozveme se vám



Kliknutím na „Objednat“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí

Proč ke změně dochází?

Spojení s UPC nám dalo příležitost k úpravě našich systémů tak, abychom vám mohli přinášet nabídku těch nejlepších mobilních služeb, pevného internetu a televize. A proto postupně převádíme UPC služby do Vodafone systémů.


solution-finder

Nemusíte mít žádné obavy. Děláme vše pro to, aby vaše převedení proběhlo hladce, a vy jste si tak mohli už brzy užívat všechny výhody Vodafonu.


solution-finder

Vše zařídíme za vás. Spojíme se s vámi a společně naplánujeme termín pro návštěvu našeho technika, který zajistí výměnu stávajícího zařízení za nové.

Kdy se změna týká mě?

Ověřte si, kdy bude vaše UPC služba převedena do Vodafonu.
Zadejte variabilní symbol ze své UPC faktury.

Zadejte 8místný variabilní symbol.

Kde číslo najdu?

Jak bude změna probíhat?

Pro lepší představu o tom, co bude následovat, jsme vám jednotlivé kroky znázornili. Většinu z nich zvládneme na naší straně, ale třeba výměna zařízení se bez vaší pomoci určitě neobejde, proto vás prosíme o spolupráci.

Příprava na změnu

První informace o chystaných změnách dostanete včas, celé 2 měsíce dopředu.

Podrobné informace

Detailní informace k vám doputují e-mailem nebo dopisem zhruba měsíc před změnou.

Domluvíme výměnu

Zavoláme vám a společně vybereme termín návštěvy technika, který se vám bude hodit.

Výměna zařízení

Ve smluvený den „D“ vás navštíví náš technik a postará se o výměnu zařízení za nové.

Přivítání ve Vodafonu

Pak už se můžete přihlásit do samoobsluhy Můj Vodafone. Údaje dostanete SMSkou.

Výměny zařízení

Vaše současné zařízení vyměníme za nové a modernější Vodafone TV.

O všechno se postará náš technik a výměna je zcela zdarma.

Termín instalace je na vás.

Zavoláme vám a všechno domluvíme.

image

Výměna HD DVR Mediaboxu

Můžete se těšit na zcela novou televizi Vodafone TV. Získáte Vodafone TV set-top box a internetový modem. Vše s funkcemi na které jste zvyklí. Výměna je ZDARMA.

Více informací

image

Výměna HD Mediaboxu

Můžete se těšit na zcela novou televizi Vodafone TV. Získáte kompaktnější design set-top boxu Vodafone TV s většinou funkcí na které jste zvyklí. Výměna je ZDARMA.

Více informací

Změny služeb a produktů

Případné změny vám sdělíme v dostatečném předstihu e-mailem nebo dopisem do vaší schránky. Zachováváme kvalitu vašich služeb.

modem

Pevný internet

Váš internet bude fungovat stále stejně, zachováváme rychlost a kvalitu připojení.

Více informací

televize

Vodafone TV

Můžete se těšit na zcela nový televizní zážitek s Vodafone TV, která nabízí vše na co jste byli zvyklí a mnohé navíc.

Výhody Vodafone TV

Vyúčtování a aplikace Můj Vodafone

Víme, že nemáte rádi změny, ale nebojte, bude to jednoduché. Přihlašovací údaje do samoobsluhy Můj Vodafone dostanete automaticky SMS zprávou. Pak už se jen stačí přihlásit na počítači nebo v naší mobilní aplikaci a budete mít pod kontrolou své Vyúčtování i služby.

ikona

Vyúčtování

Pokud platíte trvalým příkazem, SIPO platbou nebo inkasem, tak pro vás zůstávají platební údaje i variabilní symbol stejné, jen se změní zúčtovací období.

Více informací

application

Aplikace Můj Vodafone

Vyúčtování i nastavení vašich služeb (internetu a televize), můžete jednoduše spravovat v naší samoobsluze Můj Vodafone. A to jak na počítači, tak přes mobilní aplikaci.

Více informací

Často kladené otázky

Je výměna zařízení zdarma?

Jak poznám, kdy dojde ke změně u mě doma?

Jak bude probíhat domluva termínu a samotná návštěva technika?

Kdy dojde k samotnému převedení služeb do systémů Vodafonu?

Jak budu za služby platit?

Jak se přihlásím do Můj Vodafone?

Změní se převedením do systémů Vodafonu také podmínky služeb?

Nenašli jste odpověď?

vodafone-store-hi

Technik mě nenavštívil

S vaším problémem vám rádi poradíme. Vše vám ochotně vysvětlíme.

Dotaz na UPC služby

vodafone-store-hi

Již mě technik navštívil

Máte dotazy ohledně svých služeb ve světě Vodafonu? Poradíme vám.

Potřebuji poradit