Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Podmínky služby „Zálohování a přenos obsahu telefonu”

Tyto podmínky upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001 (dále jen „Vodafone“), na zálohování telefonu a přenosu obsahu pro její zákazníky, a dále všechny, kteří o tuto službu požádají (dále jen „Podmínky“). Pokud je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone, rozumí se tím mimo společnosti Vodafone Czech Republic a.s. i její síť, produkty a služby.

  1. Zálohování a přenos kontaktů a obsahu telefonu probíhá prostřednictvím zařízení Cellebrite Touch (RedBox). Jedná se o multifunkční samostatné zařízení, které dokáže přenášet data mezi telefony různých značek nebo zálohovat jejich paměti.
  2. Přenos dat a zálohování na paměťové SD karty nebo USB flash disky je možný u více jak 3 000 modelů mobilních telefonů (včetně typů Smartphone a PDA jako je Apple iPhone, Android, Symbian, OS Windows Phone 7, Microsoft Mobile, Palm OS a Blackberry).
  3. Doba přenosu/zálohy závisí na velikosti přenášených dat.
  4. Cena za přenos dat se řídí aktuálním Ceníkem.
  5. Před započetím přenosu dat bude zájemce o přenos seznámen s technologiemi a postupem použitými při přenosu dat a výslovně upozorněn na rizika s tím spojená.
  6. Zájemce o přenos dat bere na vědomí, že při přenosu dat může dojít ke ztrátě či poškození přenášených dat. Za případnou ztrátu či poškození dat v souvislosti s jejich přenosem nese odpovědnost výhradně majitel telefonu.
  7. Společnost Vodafone žádným způsobem neukládá zákazníkova zálohovaná nebo přenášená data.
  8. Zájemce o přenos dat je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje před i po provedení úkonu, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
  9. Při přenosu obsahu dat dojde ke smazání stávajících dat v novém telefonu (výjimkou mohou být některé chytré telefony).
  10. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit tyto podmínky, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
  11. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.4.2012.

Vytisknout