Přeskočit do obsahu nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky programu Nová Oskarta odměny

Toto jsou podmínky věrnostního programu pro edici předplacené karty Nová Oskarta odměny (dále jen Program), jehož provozovatelem je společnost Vodafone Czech Republic, a. s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001 (dále jen „Vodafone“). Program je určen pro zákazníky Vodafonu s předplacenými službami Nová Oskarta, kterým umožňuje získávat odměny.

I. Členství v Programu

  • Členem Programu se může stát každý zákazník Vodafonu s předplacenou kartou Nová Oskarta
  • Členství vzniká přihlášením telefonního čísla zákazníka do Programu. Do Programu se můžete přihlásit například prostřednictvím Internetové samoobsluhy (https://muj.vodafone.cz/), SMS samoobsluhy zasláním strukturované SMS, Hlasové samoobsluhy (*77) nebo aktivací Programu společností Vodafone. Přihlášení bude potvrzeno prostřednictvím aktivační SMS maximálně do 48 hodin po přihlášení. Zákazník může využívat odměny po obdržení SMS s potvrzením aktivace Programu (Aktivace).
  • Pro nastavování odměn či při jiných úkonech v rámci Programu může být zákazník požádán o prokázání svého hesla, které má nastavené jako zákazník Vodafonu pro manipulaci se svým zákaznickým účtem.

II. Výhody Programu

  • Člen Programu má možnost získat odměny ve formě:
    • Extra kredit v hodnotě 100 Kč,  SMS KÓD: ODMENA KREDIT na číslo 7700 nebo
    • Mobilní internet 2 GB zdarma,  SMS KÓD: ODMENA DATA na číslo 7700 nebo
    • 100 volných minut volání do všech sítí,  SMS KÓD: ODMENA VOLANI na číslo 7700

za jednorázové dobití ve výši alespoň 400 Kč.

  • V případě odměny za dobití platí, že předplacenou kartu lze dobít i opakovaně s tím, že odměnu zákazník obdrží při každém takovém dobití. Pokud dojde k opakovanému dobití v rámci jednoho kalendářního dne či v průběhu dní, kdy je odměna aktivní, nově připsaný extra kredit se sčítá s extra kreditem aktivním z předchozího dobití. Platnost obou kreditů se rovná délce platnosti extra kreditu z posledního dobití. U odměny Mobilního internetu zdarma a 100 minut volání do všech sítí při opakovaném dobití nedochází ke sčítání objemu dat nebo minut. Každé dobití deaktivuje stávající balíček odměny a aktivuje nový. Zákazník může odměnu využívat od okamžiku aktivace odměny; k ukončení odměny dojde vždy poslední den v 24:00. O aktivaci odměny bude zákazník informován SMS zprávou.
  • Převod odměn na jiného člena Programu či mimo Program není možný – odměna je spojena s příslušným telefonním číslem.
  • Čerpání odměn nebo přihlášení do programu není možné v případě blokované karty nebo záporného kreditního zůstatku.
  • Informace o odměnách jsou uvedeny v Internetové samoobsluze (https://muj.vodafone.cz/).
  • V rámci Programu můžeme členům zasílat obchodní sdělení (pro tyto účely označené jako OS) Vodafone a třetích stran.

III. Ukončení členství

  • Členství v Programu lze ukončit prostřednictvím:
    • Internetové samoobsluhy (https://muj.vodafone.cz/) – na stránce programu Vodafone odměny
    • Zákaznické linky Vodafone *77
  • Změnou předplacené karty:
    • V případě, že zákazník změní typ předplacené karty Nová Oskarta na jinou předplacenou kartu či změní platební metodu, členství v Programu je automaticky ukončeno a zákazník ztrácí nárok na odměny.
  • V případě ukončení členství jakýmkoli způsobem nebude zákazníkovi umožněno dočerpat právě aktivní odměny.
  • V případě opětovného přihlášení telefonního čísla do Programu musí zákazník splnit veškeré podmínky pro přihlášení do Programu; na jeho předchozí členství nebude brán zřetel.

IV. Zpracování osobních údajů v rámci Programu

Nad rámec zpracování osobních údajů v souvislosti s poskytování telekomunikačních služeb, o kterém podorobně informujeme zde, budou v rámci tohoto programu zpracovávány údaje o splnění podmínek pro udělení odměny, informace o udělení této odměny a také informace o zvolené odměně ze strany zákazníka.  V. Závěrečná ustanovení

  • Heslem pro manipulaci se zákaznickým účtem se rozumějí všechny typy hesel (administrátorské heslo, heslo plátce, uživatelské heslo). Více informací o heslech najdete na www.vodafone.cz
  • V otázkách neupravených v těchto Podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb, Informace pro účastníka a uživatele o zpracování osobních, identifikačních, provozních a lokalizačních údajů (v tomto dokumentu jako Informace), Reklamační řád, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.
  • Vodafone si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli aktualizovat či měnit, a to s účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách www.vodafone.cz, nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
  • Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 10. 7. 2025.