Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně

Podmínky předplacené karty „Data and Voice Card“ účinné od 1. 7. 2019

  1. Tyto podmínky upravují speciální podmínky předplacené Karty pro partu s názvem „Data and Voice Card“.
  2. Ceny jednotlivých služeb a účtování hovorů na Kartě pro partu jsou uvedeny v Ceníku.
  3. Na kartě „Data and Voice Card“ jsou přednastaveny následující balíčky s platností 30 dní:
    • 10 GB dat,
    • neomezené volání do sítě Vodafone ČR.
  4. Po dobu 30 dní lze volat v síti Vodafone ČR zdarma a bez omezení. Při vytáčení čísla se ozve varovné hlášení o nedostatečném kreditu, které při volání do sítě Vodafonu můžete ignorovat. Varovné hlášení zní: Je nám líto, váš kredit je příliš nízký. Dobijte si ho prosím. / Sorry, your account balance is too low, please top-up.
  5. Pro volání do ostatních sítí v ČR i do zahraničí si musíte dobít kredit. Způsoby dobití kreditu najdete na vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit/.
  6. Služby na kartě „Data and Voice Card“ nelze využít v roamingu. Využití služeb je omezeno pouze v síti Vodafone na území České republiky.
  7. Pokud plánujete využívat SIM kartu déle než uvedených 30 dnů, je nutné telefonicky kontaktovat operátora (číslo *77) nebo navštívit kteroukoli prodejnu Vodafonu, abychom vám nastavili správnou funkci služeb. Pokud tak neučiníte, bude vám po vypršení platnosti služeb stržen kredit, který je potřeba k obnově balíčků, a balíčky se obnoví za standardní cenu dle aktuálního Ceníku.
  8. Z důvodu ochrany Vodafone před zneužitím nabídek spojených s Kartou pro partu nebude při přechodu na jinou předplacenou kartu nebo při změně platební metody na Vyúčtování (tzn. při přechodu z předplacených služeb na Vyúčtování) převeden na úhradu Vyúčtování nevyčerpaný kredit ani extra kredit. Tento kredit nebude ani vyplacen v hotovosti.
  9. V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách vodafone.cz.
  10. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO 25788001 (a její síť, produkty a služby).
  11. Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 7. 2019 a nahrazují podmínky ze dne 15. 3. 2018.

Vytisknout