Jak na platby s Vodafone ePokladnou a jak zákazníkovi předám účtenku?

Zákazníci vám mohou hradit:

  1. V hotovosti - není potřeba nic dalšího, aplikace počítá i částky po vrácení.
  2. Přes platební terminál - aplikace podporuje mPOS terminály vydávané Českou spořitelnou a částku k platbě automaticky zobrazí na terminálu.
  3. Přes externí platební terminál - libovolný terminál, je nutné ale manuálně zadat na tomto terminálu konečnou částku.
  4. Stravenkami nebo jinými vouchery.
  5. EUR. Zvolíte si vlastní kurz, podle kterého se částka zašle v českých kurunách na EET servery.

Jak zákazníkovi předat účtenku?

  1. Okamžitý přes podporovanou tiskárnu
  2. Odeslání e-mailem
  3. Tisk na vaší domácí tiskárně (laser, inkoust) přes webový portál ePokladny, kde si libovolnou účtenku po zaúčtování zobrazíte a pošlete ji k tisku.

Vícenásobné odeslání účtenky - pokud se stane, že aplikace Vodafone ePokladna odešle jednu účtenku na servery Ministerstva financí vícekrát, jedná se o situaci, která není zákonem o elektronické evidenci tržeb považována za jeho porušení.

Jak nastavit účtenku?

Kompletní informace k EET najdete na stránkách etrzby.cz. Návod k Vodafone ePokladně je dostupný na této stránce.

Naposledy upraveno 18. 11. 2020